استکبار جهانی و داعش چهره اسلام را تخریب می‌کنند

استکبار جهانی و داعش چهره اسلام را تخریب می‌کنند

خبرگزاری تسنیم: تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: دشمنان اسلام و استکبار جهانی که نماینده آن در منطقه خاورمیانه داعش است برای تخریب اسلام این دین را دینی سخت‌گیر و خشن معرفی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسینم از شهرری، آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، در جلسه تفسیر سوره حمد که در مصلی شهرری برگزار شد، اظهار داشت: در جلسات قبل به چند مورد مانند کفر، افترا به خدا بستن و کشتن پیامبران که از موارد غضب الهی بود اشاره کردیم، در این جلسه نیز به مورد دیگری می‌پردازیم.

وی افزود: یکی دیگر از موارد غضب الهی اسلام ستیزی است که مورد غضب الهی بوده و خداوند در قرآن به آنها عذاب دردناک وعده داده است.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، با اشاره به روش‌های گوناگون اسلام‌ستیزی عنوان کرد: اسلام ستیزی روش‌های گوناگونی دارد که یکی از این روش‌ها ایراد سخنان فریبنده علیه اسلام است و یکی از روش‌های جدید اسلام‌ستیزی فراهم کردن دین‌گریزی مردم از اسلام است.

وی با بیان این‌که ریشه اسلام‌ستیزی هواپرستی و خود بزرگ‌بینی است، عنوان کرد: خداوند در قرآن علت اسلام ستیزی برخی را حق‌جویی یا تردید در حقانیت اسلام نمی‌داند بلکه علت آن را کبر و خودبزرگ‌بینی بیان کرده است.

آیت‌الله ری‌شهری با اشاره به اسلام ستیزی دشمنان بعد از انقلاب، بیان کرد: بعد از انقلاب جمهوری اسلامی ایران استکبار جهانی که با اسلام دشمن است به دو روش تخریب شخصیت اخلاقی پیامبر(ص) و تخریب چهره رحمانی اسلام به مبارزه با اسلام برخواستند.

وی با اشاره به تخریب شخصیت اخلاقی پیامبر(ص) اظهار کرد: دشمنان اسلام برای تخریب شخصیت پیامبر(ص) او را ساحر و بدخلق معرفی می‌کنند تا از این طریق اسلام را در دنیا بدنام کنند در حالی که پیامبر اسلام(ص) پیامبر رحمت و مهربانی بوده و در روی کره زمین به گواهی تاریخ کسی به مهربانی او یافت نشده است.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، تصریح کرد: دشمنان اسلام و استکبار جهانی که نماینده آن در منطقه خاورمیانه داعش است برای تخریب اسلام این دین را دینی سخت‌گیر و خشن معرفی می‌کنند درحالی که خداوند اسلام را دینی آسان قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس آموزش‌های دین اسلام مسلمانان نسبت به هم مهربان و رئوف بوده و نسبت به دشمنان سخت‌گیر هستند، پیامبر اسلام(ص) هنگام دعوت مردم به سوی اسلام به آنها بشارت داده و ایجاد تنفر نمی‌کرد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon