امضای قرارداد با ۳ شرکت سعودی برای ساخت ۵ هتل در مدینه

امضای قرارداد با 3 شرکت سعودی برای ساخت 5 هتل در مدینه

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان حج و زیارت از امضای قرارداد با سه شرکت سعودی برای ساخت ۵ هتل در مدینه با ظرفیت ۱۲ هزار نفر خبر داد.

سعید اوحدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه حدود دو میلیون زائر عراقی وارد کشور می‌شوند که عشق و ارادت به حضرت امام رضا، حضرت معصومه و حضرت شاه‌چراغ علیهم‌السلام دارند اظهار داشت: ما اگر تمهیداتی را فراهم نکنیم مسیر آنها عوض می‌شود.

وی در بیان اقدامات خود در مکه مکرمه اضافه کرد: با دو شرکت‌ سعودی موضوع ساخت آشپزخانه مشترک مکه مکرمه را به تفاهم رسیدیم؛ البته سرمایه‌گذاری نمی‌توانیم داشته باشیم چون به ما اجازه سرمایه‌گذاری نمی‌دهند، لذا در همین زمینه قرارداد، امضا و زمین مشخص شده است و در حال تایید نقشه‌ها هستیم.

اوحدی با بیان اینکه امیدواریم به زودی ساخت این پروژه آغاز شود تصریح کرد: این پروژه،  آشپزخانه بزرگی با ظرفیت 50 هزارنفر زائر در روز است که تحول جدی در حوزه خدمات زائر محسوب می‌شود. همچنین ساخت 5 هتل در مدینه منوره که گلوگاه ماست را در نظر داریم، سرعت تخریب هتل‌ها در مدینه از ساخت‌وساز به علت برای توسعه فضاهای مسجدالنبی بیشتر است.

رئیس سازمان حج و زیارت خاطرنشان کرد: با سه شرکت معتبر سعودی برای ساخت این هتل‌ها تفاهم‌نامه امضا کردیم و امیدواریم ظرف سه ماه آینده حداقل کار ساخت این 5 هتل بزرگ را برای چیزی حدود 4 هزار اتاق که ظرفیت 12 تا 13 هزار زائر را پوشش می‌دهد شروع کنیم، ما با این شرکت‌ها قرارداد 5 ساله می‌بندیم که هتل‌های ساخته‌شده در حج و عمره در اختیار زائران قرار گیرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon