تشکیل ۲۴۰ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی فعال در نمایشگاه‌های بهاره

تشکیل 240 پرونده تخلف برای واحدهای صنفی فعال در نمایشگاه‌های بهاره

خبرگزاری تسنیم: سرپرست گشت‌های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران از تشکیل ۲۴۰ پرونده در ارتباط با تخلفات صورت گرفته در نمایشگاه‌های بهاره خبر داد.

امید شهرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم درباره حضور تعزیرات حکومتی در نمایشگاه‌های بهاره امسال گفت: اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران همزمان با آغاز این نمایشگاه‌ها اقدام به ایجاد شعب سیار در محل نمایشگاه‌های بهاره کرده است.

رییس شعبه 41 تعزیرات حکومتی استان تهران اضافه کرد: در شعب سیار، به گزارشات بازرسان سازمان صنعت٬ معدن و تجارت و شکایات مردمی از واحدهای صنفی مستقر در نمایشگاه‌ها رسیدگی می‌شود.

سرپرست گشت‌های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران عمده تخلفات انجام شده در نمایشگاه‌های بهاره امسال را عدم درج قیمت و گرانفروشی خواند و گفت: تا کنون حدود 240 پرونده در مورد تخلفات واحدهای صنفی فعال در نمایشگاه‌های بهاره تشکیل و توسط روسای شعب مستقر نمایشگاه‌ها بررسی و آرا آنها صادر و اجرا شده است.

شهرآبادی با بیان اینکه قبلا نکاتی را که واحدهای صنفی فعال در نمایشگاه‌‌ها باید رعایت کنند، گوشزد کردیم افزود: بر این اساس، واحدهای صنفی فعال در نمایشگاه‌های بهاره باید بر روی محصولات و کالاهای خود قیمت را درج کنند، مشکلات بهداشتی نداشته باشند و حراج نیز نمی‌توانند داشته باشند؛ به عبارت دیگر واحدهای صنفی فعال در نمایشگاه‌های بهاره نباید خود را تافته جدا بافته از بازار بدانند و باید تمامی تکالیف صنفی را رعایت کنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon