فاز دوم پتروشیمی خراسان نهایی شد

فاز دوم پتروشیمی خراسان نهایی شد

خبرگزاری تسنیم: وزیر کار، تعاون، رفاه و امور اجتماعی گفت: مطالعات فاز دوم پتروشیمی خراسان انجام‌گرفته و امروز نهایی می‌شود که با اجرای این فاز برای ۷۰۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسفراین، علی ربیعی ظهر امروز در بازدید از سایت مجتمع صنعتی ولوله گستر و آذین فورج اسفراین با اشاره به اینکه طرح گسترش مجموعه فولاد اسفراین در دست است اظهار داشت: این طرح یک‌سوم به تولیدات مجموعه فولاد افزوده و سبب ایجاد 300 اشتغال جدید می‌شود.

وی تصریح کرد: ازآنجایی‌که تحریم علت اصلی جلوگیری از گسترش طرح بوده خوشبختانه با فضای بین‌المللی موجود، امید است در سال 94 گشایش اعتبارات انجام‌گرفته و گسترش طرح انجام گیرد.

ربیعی خاطرنشان کرد: برخی تعاونی‌ها را می‌توان احیا و یا تعاونی جدید ایجاد نمود و به دنبال تعاونی‌های بزرگ نیز هستیم که بدین منظور بانک توسعه تعاون نیز به کمک می‌آید.

وزیر کار، تعاون، رفاه و امور اجتماعی بابیان اینکه خراسان شمالی جزو استان‌های کم برخوردار است گفت: این نابرابری برای دولت قابل‌قبول نیست و موردتوجه هیئت‌وزیران و رئیس‌جمهور نیز قرار گرفته است تا از این نابرابری کاسته شود.

وی افزود: امیدواریم با هماهنگی که بین استاندار و فرماندار شهرستان و نمایندگان انجام می‌گیرد شاهد رشد هرچه بهتر این مجموعه‌ها باشیم.

ربیعی گفت: مطالعات فاز دوم پتروشیمی خراسان نیز انجام‌گرفته است که امروز نهایی می‌شود و با اجرای این فاز برای 700 نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

وی افزود: در حوزه سیاست‌های رفاهی مطالعاتی درباره مناطق محروم به‌خصوص روستاها انجام‌گرفته و قصد داریم در شهرهای استان و مناطق محروم مکان‌های تفریحی افتتاح یا کلنگ زنی کنیم و برای کارگران نیز استخر ورزشی در نظر گرفتیم که همه مردم می‌توانند از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon