داور به درستی صحنه پنالتی را سوت زد


داور به درستی صحنه پنالتی را سوت زد

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: بعد و قبل از دریافت گل موقعیت‌های بسیار خوبی داشتیم و در صحنه‌ای که توپ به دست بازیکن سایپا برخورد کرد داور به درستی خطای هند گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: مقابل تیم خطرناکی بازی می‌کردیم و آنالیزی خوبی از این تیم داشتیم. عملکردشان در خط حمله خوب بود و از سرعت خوبی برخوردار بودند اما در این دیدار بازیکنان ما توانستند تیم حریف را به خوبی کنترل کردند و به جز صحنه‌ای که گل را دریافت کردیم و دیگر لحظات بازی به تیم حریف موقعیت ندادیم؛ این برد را نخست به هواداران و پس از آن به بازیکنان تیمم که زحمات زیادی کشیدند تبریک می‌گویم.

وی درباره صحنه‌ای که داور برای ذوب‌آهن پنالتی گرفت، بیان کرد: قبل از دریافت گل چندین موقعیت داشتیم و پس از اینکه گل را دریافت کردیم در تمام دقایق روی تیم حریف فشار آوردیم و به نظر بنده در صحنه‌ای که پنالتی رخ داد توپ به دست بازیکن سایپا برخورد کرد و داور پنالتی را به درستی اعلام کرد و باید بگویم تیم ما در مجموع عملکرد خوبی از خود نشان داد.

سرمربی ذوب‌آهن درباره اینکه آیا تماشاگران به تیم سایپا فحاشی کردند یا خیر، گفت: بنده 90 دقیقه در کنار زمین حضور داشتم و فحاشی از سوی تماشاچیان نشنیده‌ام، روز خوب هواداران ما بود و اگر هم صحبتی شده است من نشنیده‌ام.

گل‌محمدی درباه اینکه حسن‌زاده در بازی‌هایی که انجام داده است به راحتی کارت دریافت کرده، اظهار داشت‌: همینطور است و بازیکنی در این فصل که به تیم ملی دعوت شده است نباید به این راحتی اخطار بگیرد و بازیکنی که 6 یا 7 کارت زرد گرفته است باید تمرکز خود را بالا ببرد و قطعاً من با این بازیکن صحبت خواهم کرد تا در رفتار خود تجدیدنظر کند.

انتهای پیام/ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon