فدراسیون فوتبال بر مسابقات لیگ در هفته‌های پایانی نظارت کند


فدراسیون فوتبال بر مسابقات لیگ در هفته‌های پایانی نظارت کند

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید بر مسابقات لیگ در هفته‌های پایانی نظارت کنند و این نظارت سبب رعایت عدالت و رسیدن حق به حقدار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مهدی تارتار پس از پایان دیدار تیم‌های صبای قم و راه آهن تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز با برنامه کار کردیم و جا دارد که از همه بازیکنانم که امروز با انگیزه در میدان حاضر شدند تشکر کنم و پیروزی ما امروز با صرف فعل خواستن و تلاش همه جانبه محقق شد.

وی افزود: نقاط قوت و ضعف حریف را شناسایی کرده بودیم و توانستیم از نقاط ضعف حریف استفاده کنیم البته تیم راه اهن هم بازی بسیار خوبی انجام داد و به دلیل اینکه در این تیم حضور داشته‌ام به این تیم علاقمندم و دوست ندارم راه آهن در وضعیت سقوط قرار بگیرد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: فوتبال همین است که گاهی مجبور می‌شوید در برابر تیمی قرار بگیرید که به آن تعلق خاطر دارید اما در حال حاضر مربی صبا هستیم و به این تیم تعهد دارم و خوشحالم که توانستیم پس از 6 مسابقه برنده از میدان خارج شویم.

تارتار بیان کرد: هر دو تیم امروز بازی جذابی را به نمایش گذاشتند و موقعیت‌های گل قابل توجهی خلق کردند البته در نیمه دوم تاکتیکمان را تغییر دادیم و اگر در ضربات آخر دقت بیشتری داشتیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.

وی عنوان کرد: داوری این بازی خوب بود اما در آغاز نیمه دوم صحنه مشکوکی در محوطه جریمه راه آهن رخ داد که به عقیده من صد در صد پنالتی بود و اگر با آن پنالتی به گل دوم می‌رسیدیم می‌توانستیم نتیجه بازی را دو برصفر کرده و خیال خود را راحت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم خاطرنشان کرد: مسابقات هفته‌های پایانی حساستر از همیشه دنبال می‌شود و به عقیده من فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید بر مسابقات لیگ در هفته‌های پایانی نظارت کنند و این نظارت سبب رعایت عدالت و رسیدن حق به حقدار می‌شود.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon