زنیدپور: نفت مسجدسلیمان تیم بینوایان است

زنیدپور: نفت مسجدسلیمان تیم بینوایان است

خبرگزاری تسنیم: بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: نفت تیم بینوایان است و مدیرعامل باشگاه برای ما جولان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، میلاد زنیدپور بعد از شکست یک بر صفر نفت مسجدسلیمان مقابل استقلال گفت: در نیمه اول خوب بودیم اما در نیمه دوم تمرکزمان را از دست دادیم. اگر در نیمه دوم همانند نیمه اول کار می‌کردیم، می‌توانستیم برنده باشیم. 

وی افزود: از هر نظر نسبت به استقلال شرایط بدی داشتیم اما بازیکنان ما خوب کار کردند، ما یکی‌، دو مشکل نداریم بلکه در همه مسائل دچار مشکل هستیم. از ته دل می‌خواهم که این تیم به خاطر مردم خوب خوزستان و بازیکنان در لیگ برتر بماند. 

زنیدپور درباره اینکه بازیکنان این تیم پیراهن آستین‌بلند نداشتند، گفت: نفت مسجدسلیمان تیم بینوایان است و ما همین یک گرم‌کن را داریم. باید به رضاییان مدیرعامل باشگاه خسته‌نباشید بگوییم که یک تنه برای ما جولان می‌دهد. 

بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان درباره اینکه بازی نکرده است، گفت: نمی‌دانم چرا بازی نکردم. با اینکه در دیدارهای گذشته روند روبه‌رشدی داشتم و در بازی با تراکتورسازی هم عملکرد مثبتی انجام دادم. کادرفنی صلاح دانست که امروز بازی نکنم، قطعا از شکست تیم و بازی نکردنم ناراحت هستم.

وی درباره امکانات ضعیف این تیم هم گفت: از نظر لباس گرم و همه مسائل دچار مشکل هستیم و امکانات ما در حد تیم لیگ یکی خوب است. 

زنیدپور درباره داوری بازی هم گفت: داوری مشکلی نداشت.

انتهای پیام/ 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon