جلیلی چهارشنبه به سیستان و بلوچستان می رود

جلیلی چهارشنبه به سیستان و بلوچستان می رود

خبرگزاری تسنیم: عضو ستاد جلیلی در زاهدان گفت: چهار‌شنبه حضور جلیلی در اجتماع بزرگ معتمدان و سران طوایف سیستان و بلوچستان قطعی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، احمد خسروی عضو اصلی ستاد سعید جلیلی در نشست هم‌اندیشی سران طوایف و معتمدان حامی جلیلی اظهار کرد: جلیلی با توجه به حساسیت جایگاهش طبق قانون امکان برخورداری از 22 محافظ را دارد، در حالی که وی تنها از یک راننده استفاده می‌کند.

وی گفت: جلیلی با توجه به مسئولیتش در شورای عالی امنیت ملی به تمام مسائل کلان کشور آگاه بوده و این در حالی است که برای دیگر نامزدها در صورت رأی آوردن شاید یک سال طول بکشد تا بر شرایط کشور تسلط کامل پیدا کنند.

خسروی افزود: مذاکرات هسته‌ای تنها رسالت جلیلی در شورای عالی امنیت ملی نبوده بلکه  وی در موضوعات مهمی مانند تحولات سوریه، مسئله عراق و قضیه تحریم‌ها وسط میدان بودند.

سخنگوی ستاد جلیلی در زاهدان ادامه داد: بودجه‌ای که در زمان جلیلی در شورای عالی امنیت ملی صرف شد یک دهم بودجه مورد استفاده در زمان دبیر پیشین است.

وی افزود: هم‌اکنون بسیاری از دشمنان با آمدن وی لرزه بر اندامشان افتاده  که برای مثلاً تیتر روزنامه «نیویورک تایمز» درباره وی، با عنوان " جلیلی با مواضع ضدغربی پیشتاز انتخابات ایران است" بوده که خود دلیلی بر صدق این مدعا است.

خسروی گفت: تفاوت جلیلی با دیگر نامزدها، تفاوت رفتار مبنایی با سخن‌های مصداقی است.

وی تصریح کرد: عده‌ای از نامزدهای ریاست جمهوری با کمال تعجب هنوز امتیاز نگرفته در حال امتیاز دادن به دشمن هستند.

این عضو ستاد جلیلی ادامه داد: جلیلی با توجه به محدودیت زمانی از میان تمام استان‌ها، 11 استان را برای سفر انتخاب کرده که سیستان و بلوچستان یکی از آنهاست و چهارشنبه مهمان سیستان و بلوچستان خواهد بود.

خسروی افزود: حسینعلی شهریاری نماینده  مردم زاهدان در مجلس یکی از مشوقان اصلی جلیلی بود که از شش ماه گذشته بر حضور وی  در صحنه انتخابات تأکید داشت.

سخنگوی ستاد جلیلی در زاهدان خاطرنشان کرد: در سفر اول جلیلی به قم، وی نزدیک به سه ساعت با حجت‌الاسلام احمد رهدار یکی از محققان شهیر سیستان و بلوچستان دیدار داشته‌اند که  وی پس ازآن درباره جلیلی گفت،"بینی و بین‌الله تنها کسی که می‌تواند در به ثمر نشاندن گفتمان انقلاب موفق باشد وی است".

عضو ستاد جلیلی عنوان کرد: در حال چینش برنامه‌های لازم برای حضور جلیلی در استان هستیم  و از امروز حجم فعالیت‌های تبلیغاتی در استان افزایش داده‌ایم.

خسروی گفت: ستاد مرکزی نه تنها هزینه‌ای را برای فعالیت ستادهای استانی اختصاص نداده بلکه سفارش کرده از هرفردی هم کمک نگیریم.

وی افزود: افراد زیادی برای کمک با ما تماس گرفته‌اند اما از آن جا که احتمال می‌دادیم بعدا ممکن است سهم‌خواهی کنند کمک‌شان را نپذیرفته‌ایم.

وی تصریح کرد: پس از تشکیل ستاد، گروه‌های مختلفی اعم از شیعه و سنی از آن استقبال کردند و خواهان راه‌اندازی ستاد در محل سکونتشان شدند.

خسروی خاطرنشان کرد: دیدار دانشجویی از برنامه‌های حضور وی در زاهدان خواهد بود.

عضو ستاد جلیلی افزود:  ستادهای جلیلی نیاز به مجوز خاصی از ستاد مرکزی نیست و ستادها به صورت مردمی می‌توانند تبلیغات میدانی انجام دهند.

انتهای پیام/ ق

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon