عدم حضور «یورگن باس» در نمایشگاه کتاب تهران

عدم حضور «یورگن باس» در نمایشگاه کتاب تهران

خبرگزاری تسنیم: رئیس نمایشگاه کتاب فرانفکورت که پیش از این نسبت به حضور در نمایشگاه کتاب تهران اعلام آمادگی کرده بود،‌ در پاسخ به دعوت‌نامه موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی از عدم حضور خود در ایران و نمایشگاه کتاب به دلیل تلاقی برنامه‌ها خبر داده است.

امیرمسعود شهرام‌نیا، رئیس موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم با اشاره به نامه رسمی دعوت از «یورگن باس» رئیس نمایشگاه کتاب فرانکفورت برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران گفت: اخیراً‌ پاسخ این نامه را دریافت کردیم،‌ باس عذرخواهی و مطرح کرده است که به دلیل مشغله‌های کاری و تلاقی برنامه‌ها امکان حضور در ایران و نمایشگاه کتاب تهران را ندارد‌، اما نماینده رسمی خود را برای حضور در ایران معرفی کرده‌اند.

یورگن باس، رئیس نمایشگاه کتاب فرانکفورت در دیدار با مسئولان غرفه ایران در نمایشگاه کتاب فرانکفورت 2014 نسبت به حضور در نمایشگاه بیست و هشتم کتاب تهران اعلام آمادگی کرده بود. او اظهار امیدواری کرده بود که از وی برای حضور در این نمایشگاه  دعوت رسمی شود.موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی نیز به دنبال این اظهار امیدواری دعوت‌نامه‌ای برای حضور وی و مودیسه، رئیس نمایشگاه کتاب پاریس ارسال کرده بود.

نمایشگاه کتاب فرانکفورت بزرگترین و مهمترین نمایشگاه کتاب دنیا است که ایران تلاش کرده در سال‌های اخیر تعاملات خوبی را با مسئولان این نمایشگاه برای معرفی نشر ایران داشته باشد. نمایشگاه کتاب فرانکفورت در چند سال اخیر غرفه‌ای در نمایشگاه کتاب تهران داشته است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران