عبدی: نتایج خوب پرسپولیس نشان می‌دهد که بیهوده و نسنجیده حرف نمی‌زدیم

عبدی: نتایج خوب پرسپولیس نشان می‌دهد که بیهوده و نسنجیده حرف نمی‌زدیم

خبرگزاری تسنیم: مربی پرسپولیس گفت: تیم ما به شرایطی رسیده که از این پس دیگر حتی در بازی تدارکاتی هم حق بد بازی کردن و باختن را ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پرسپولیس پس از پشت‌سر گذاشتن روز‌های بحرانی، در لیگ قهرمانان آسیا توانست با کسب نتایج خوب خود را یک مدعی جدی برای صعود از گروه A این رقابت‌ها نشان دهد. حسین عبدی در مصاحبه‌های گذشته خود به این نکته تاکید داشت که روز‌های اوج گیری پرسپولیس چندان دور نیست و او حالا بیش از گذشته به آینده تیمش امیدوار است.

مربی پرسپولیس در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم به سوالات پاسخ داد.

تسنیم: شما بعد از پرسپولیس و بنیادکار اظهار نظری نداشتید، در خصوص این مسابقه چه نظری دارید؟

در ازبکستان نسبت به دیدار با لخویا مقداری با تفکرات دفاعی به میدان رفتیم و عاقلانه این بود که بعد از رسیدن به گل نیز این احتیاط نزد بازیکنان ما بیشتر شود. خوشبختانه بچه‌ها در این بازی کم اشتباه و هوشمندانه عمل کردند و به آنچه استحقاقش را داشتیم رسیدیم.

تسنیم: بعد از بازی پرسپولیس مقابل لخویا خیلی‌ها اعتقاد داشتند برد تیم جرقه‌ای بیش نبود اما شما اعتقاد دیگری داشتید؟

یک بازی ملاک افت و اوج گیری یک تیم نیست. اگر من بعد از این بازی از تیم تعریف کردم دلیلش این بود که ما در چند بازی پی در پی عملکرد بسیار خوب و امیدوار کننده‌ای داشتیم. در حقیقت پرسپولیس از بازی با پدیده بازی‌های خیلی خوبی به نمایش گذاشت اما در چند دیدار نتوانستیم از فرصت‌های گلزنی خود استفاده کنیم و به آنچه می‌خواستیم نرسیدیم. در حقیقت من به پروسه‌ای که طی می‌شد بسیار امیدوار بودم و در آینده‌ای نزدیک تبدیل به تیمی خواهیم شد که ضمن خوب بازی کردن در نتیجه‌گیری هم موفق عمل خواهد کرد.

تسنیم: دلیل اصلی امیدواری بیش از حد شما به تیمتان چه بود؟

من به کاری که می‌کنم ایمان دارم. خیلی تلاش کردیم با برنامه‌ریزی مناسب کیفیت و پتانسیل تیممان را بالا ببریم و با توجه به زحمات‌مان به آینده تیم امیدوار بودیم. نتایج خوب پرسپولیس نشان می‌دهد که ما بیهوده و نسنجیده حرف نمی‌زدیم و با تعریف از تیم‌مان به دنبال هدف دیگری نبودیم. بارها در خصوص اینکه  با اجرای مناسب تاکتیک‌ها و بازی به بازی به جلو رفتن با بچه‌ها حرف زده‌ام.

اگر در دو سه بازی خوب نتیجه بگیریم اما نتوانیم بازی هدفمند و تاکتیکی به نمایش بگذاریم، نمی‌شود به آینده تیم امیدوار بود اما اگر با وجود اتخاذ تاکتیک مناسب و بازی خوب و تماشاگر پسند در یک یا دو بازی نتوانیم نتیجه لازم را بگیریم می‌شود به آینده خوشبین بود که تیم شرایط بهتری پیدا خواهد کرد. دقیقا مثل شرایطی که برای ما تیم ما اتفاق افتاد.

تسنیم: در شرایط سختی باید به مصاف تراکتورسازی بروید، نگران عدم نتیجه‌گیری در این بازی نیستید؟

شرایط که خیلی سخت است اما چاره‌ای نداریم جز اینکه خود را با آن وفق دهیم. واقعا انجام دو بازی خارج از خانه آن هم بین دو بازی سخت تیم در لیگ قهرمانان آسیا سخت است. این نوع برنامه‌ریزی هم به مسابقات داخلی ما ضربه می‌زند و هم به بازی‌های حساسی که در بازی‌های آسیایی در پیش داریم. به این خاطر از سازمان لیگ درخواست کردیم حداقل بازی ما با تیم نفت مسجد سلیمان را در زمان دیگری برگزار کند. پرواز‌های طولانی و ریکاوری‌های کم و عدم فرصت برای مرور کار‌های تاکتیکی قطعا ما را در آینده دچار مشکل خواهد کرد و امیدوارم سازمان لیگ شرایط حساس تیم ما را درک کند.

تسنیم: چرا تیم‌هایی مثل بارسلونا و رئال مادرید در فاصله 4 روز یک باز بازی می‌کنند اما حتی یک بار هم به این مسئله معترض نشده‌اند؟

این سوال را خیلی‌ها می‌پرسند. با نظر شما موافقم اما بهتر است امکانات ما را با تیم‌های بزرگ اروپایی مقایسه کنید و بعد قضاوت داشته باشید. این تیم‌ها دارای هواپیمای اختصاصی هستند و در کمترین زمان و با بهترین امکانات پرواز‌های خود را انجام می‌دهند و زمان کافی برای ریکاوری دارند. در موارد دیگر هم ما با آنها قابل قیاس نیستیم و در موردش حرف نزنیم بهتر است.

تسنیم: در مورد بازی با تراکتورسازی چه نظری دارید؟

شرایط هر دو تیم تقریبا برابر است. تراکتورسازی همانند ما یک بازی سنگین را در لیگ قهرمانان پشت‌سر گذاشته با این تفاوت که آنها در تبریز بازی کردند اما ما در تاشکند به میدان رفتیم. ضمن اینکه آنها در این بازی میزبان هستند و ما این بار به تبریز سفر می‌کنیم. به هر حال این بازی برای ما فوق‌العاده اهمیت دارد چرا که قصد داریم به روند رو به جلوی خود ادامه دهیم. از این پس پرسپولیس حتی در بازی دوستانه هم حق بد بازی کردن و باختن ندارد و در هر مسابقه محکوم به برد است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon