نصب بیش از ۲۵۰۰ کارت‌خوان در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران

نصب بیش از 2500 کارت‌خوان در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران

خبرگزاری تسنیم: نیکنام حسینی‌پور، مدیر کمیته تسهیلات رفاهی و هماهنگی نهادهای همکار بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از نصب بیش از ۲۵۰۰ کارت‌خوان در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ نیکنام حسینی‌پور، مدیر کمیته تسهیلات رفاهی و هماهنگی نهادهای همکار بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از نصب بیش از 2500 کارت‌خوان در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی با مسئولان بانک صادرات گفت: نخستین جلسه کارشناسی و هماهنگی با عوامل اجرایی بانک صادرات، مخابرات و سایر عوامل صبح امروز (16 اسفند) برگزار شد.

حسینی‌پور با اشاره به نصب دستگاه‌های کارت‌خوان در غرفه‌های نمایشگاه گفت: به دلیل اهمیت سرعت کارت خوان‌ها، در این جلسه مقرر شد تا شرکت طرف قرارداد کارت خوان‌ها به زودی معرفی و جلسه هماهنگی با این شرکت هر چه زودتر برگزار شود. همچنین پیش‌بینی می‌شود بیش از 2500 دستگاه کارت‌خوان در نمایشگاه امسال نصب شود.

وی افزود: بنا بر مصوبه جلسه امروز مقرر شد با هماهنگی ناشران حاضر در نمایشگاه طرح آزمایشی راه‌اندازی کارت‌خوان‌ها چند روز قبل از برگزاری نمایشگاه اجرا شود.

مدیر کمیته تسهیلات رفاهی و هماهنگی نهادهای همکار درباره اقدامات فرهنگی بانک صادرات در نمایشگاه کتاب گفت: بانک صادرات در این دوره از نمایشگاه به مانند سال‌های گذشته در بخش کودک و حوزه تبلیغات به فعالیت خواهد پرداخت. همچنین در بخشی جداگانه، در نمایشگاه کتاب سال 94 به بازدیکنندگان خدمات بانکی ارئه خواهد شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران