فروش آهن با قیمت پایین‌تر از بازار به انبوه‌سازان

فروش آهن با قیمت پایین‌تر از بازار به انبوه‌سازان

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل یک سامانه اینترنتی فروش آهن با بیان این‌که انواع آهن‌آلات با قیمت پایین‌تر از بازار در اختیار انبوه‌سازان قرار می‌گیرد، گفت:‌ یکی از مزیت‌های خرید آهن از طریق اینترنت حذف واسطه‌ها و جلوگیری از نوسانات قیمت در بازار است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، عبدالحسین وفایی در نشست خبری اظهار کرد: یکی از اهداف راه‌اندازی سامانه آهن حذف واسطه‌گری‌ها در بازار و جلوگیری از نوسانات شدید قیمت به دلیل فعالیت دلالان است.

وی با بیان این‌که در این سامانه انواع آهن‌آلات با قیمت پایین‌تر از بازار در اختیار انبوه‌سازان و سایر مشتریان قرار می‌گیرد، تصریح کرد: ضمانت خرید آنلاین بانک پاسارگاد است و سفارش‌ها در کمتر از 24 ساعت در هر نقطه از کشور تحویل می‌شود.

وی با اشاره به محصولات موجود در سامانه آهن افزود: در این سامانه سه محصول عرضه می‌شود که شامل انواع میلگرد، تیرآهن و انواع ورق (گالوانیزه، رنگی، روغنی و...) است.

حسینی، عضو هیات مدیره سامانه آهن نیز با اشاره به این‌که برخی بازرگاننان آهن در کشور به دلیل کلاهبرداری دچار آسیب شده‌اند، گفت: سامانه مذکور به دلیل نطامی که بازار آهن کشور می دهد از سوی دولت گذشته راه‌اندازی شد و خوشبختانه مورد توجه دولت کنونی نیز قرار گرفته است.

وی همچنین با اشاره به واردات آهن‌آلات از کشورهای روسیه، قزاقستان، هند و چین، افزود: هم‌اکنون در بندر انزلی و امام خمینی (ره) آهن‌آلات دپو شده است و امیدواریم دولت به این وضعیت سامانی بدهد.

وی یکی از راهکارهای ساماندهی وضعیت موجود را فروش مستقیم آهن‌آلات از خط تولید اعلام و تصریح کرد: با این کار از افزایش‌ قیمت به دلیل فعالیت واسطه‌ها جلوگیری می‌شود و تولید داخلی با قیمت رقابتی وارد بازار مصرف می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه