فجر سپاسی برابر مس کرمان مستحق شکست نبود


فجر سپاسی برابر مس کرمان مستحق شکست نبود

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز با بیان اینکه داوری در شکست فجر سپاسی تاثیرگذار بود گفت: فجر سپاسی برابر مس کرمان مستحق شکست نبود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، علی اصغر کلانتری پس از شکست خانگی تیمش برابر مس کرمان در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در نشست خبری اظهار داشت: امروز در شرایطی دست خالی میدان را ترک کردیم که بازی خوبی ارائه دادیم و مسلط‌تر از حریف در میدان بودیم اما همیشه تیمی که بهتر بازی می‌کند برنده نمی‌شود.

وی افزود: در بازی با مس نزدیک به 85 دقیقه نسبت به مس بر‌تر بودیم و توپ و میدان را در اختیار داشتیم اما موقعیت‌هایمان به گل تبدیل نشد و در مقابل حریف با یک پنالتی مشکوک به گل پیروزی بخش رسید و 3 امتیاز کامل بازی را از آن خود کرد.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز گفت: به اعتقاد من داوری در شکست فجرسپاسی برابر مس تاثیرگذار بود و شرایط بازی به شکلی بود که بازیکن شماره 6 مس، احمد زنده روح باید کارت قرمز می‌گرفت اما داور در اخطار دادن به بازیکنان مس مماشات می‌کرد.

کلانتری بیان کرد: پیش از این هم در مورد داوری صحبت کرده بودم و امروز هم داور در حالی عیله ما پنالتی گرفت که به عقیده من آن صحنه اصلا پنالتی نبود با این حال رای داور را پذیرفتیم و در حالی مغلوب شدیم که مستحق این باخت نبودیم.

وی تصریح کرد: هنوز چند بازی تا پایان فصل باقی مانده و چیزی برای ما از دست نرفته زیرا اختلاف امتیازات تیم‌ها با هم کم است و با کسب چند نتیجه خوب و دلخواه می‌توانیم مدعی صعود شویم.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز خاطرنشان کرد: فجرسپاسی می‌تواند در مسابقات آینده خود این شکست را جبران کند و به کورس صعود بازگردد اما باید تلاش کنیم از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کنیم.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon