میلان در خانه از پس هلاس ورونا برنیامد


میلان در خانه از پس هلاس ورونا برنیامد

خبرگزاری تسنیم: شاگردان فیلیپو اینزاگی در بیست‌وششمین بازی خود در فصل جاری سری A به تقسیم امتیازات با هلاس ورونا رضایت دادند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته بیست‌وششم سری A ایتالیا شب گذشته (شنبه) با برگزاری دو دیدار آغاز شد که در آخرین و مهمترین آنها، میلان در ورزشگاه سن‌سیرو برابر هلاس ورونا با تساوی 2 بر2 متوقف شد.

در این بازی که دومین تساوی متوالی روسونری و هجدهمین بازی بدون برد این تیم در فصل جاری سری A بود، ژرمی منز در دقیقه 41 از روی نقطه پنالتی و پاناجیوتیس تاکتسیدیس در دقیقه 47 (گل به خودی) برای میلان گلزنی کردند و لوکا تونی در دقیقه 18 از روی نقطه پنالتی و نیکلاس لوپس در دقیقه 90 برای هلاس ورونا گلزنی کردند. با این نتیجه میلان 35 امتیازی شد و با یک پله صعود در رده دهم جدول قرار گرفت.

در دیگر بازی شب گذشته سامپدوریای تحت هدایت سینیشا میهایلوویچ در خانه با نتیجه 2 بر صفر از سد کالیاری گذشت و با 42 امتیازی در رده ششم جدول بوندس‌لیگا قرار گرفت.

هفته بیست‌وششم سری A امشب با برگزاری شش دیدار دنبال می‌شود که در مهمترین آنها رم از ساعت 17:30 میهمان کیه‌وو وروناست و اینتر از ساعت 23:15 در خانه ناپولی به میدان می‌رود. برنامه سایر بازی‌های امروز سری A به شرح زیر است:

چزنا - پالرمو
امپولی - جنوا
پارما - آتلانتا
اودینزه - تورینو

در جدول رده‌بندی سری A پس از یوونتوس 58 امتیازی، رم 49 امتیازی در رده دوم و ناپولی 45 امتیازی در رده سوم قرار دارند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon