نمایشگاه بهاره سقز با ۶۰ غرفه آغاز به کار کرد


نمایشگاه بهاره سقز با 60 غرفه آغاز به کار کرد

خبرگزاری تسنیم: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سقز با اشاره به برگزاری نمایشگاه بهاره فروش کالا در سقز گفت: کالاهای نمایشگاه بهاره سقز با ۱۰ تا ۳۰ درصد تخفیف به فروش می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سقز، جعفر اسعدی ظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه بهاره عرضه کالا در سقز اظهار داشت: در آستانه سال نو و با هدف تنظیم بازار نمایشگاه بزرگ بهاره به منظور ارائه کالای مورد نیاز مردم با 60 غرفه در مجتمع تجاری زوزان سقز آغاز به کار کرد.

وی با اشاره به اینکه شهروندان می‌توانند برای خرید و بازدید از کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه ، از ساعت 8 صبح تا 22 به این محل که در فضایی مناسب دایر شده است مراجعه کنند گفت: این نمایشگاه تأمین مایحتاج مردم همه شهرها و بخش‌های تابعه شهرستان را مد نظر قرار داده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سقز با اشاره به اینکه نمایشگاه عرضه مستقیم کالا تاثیر بسزایی در کاهش قیمت‌ها در بازار دارد تصریح کرد: در نمایشگاه بهاره امسال پوشاک، کیف و کفش، خشکبار و آجیل و سایر مواد غذایی به صورت مستقیم عرضه می‌شود.

اسعدی با اشاره به اینکه تمامی محصولات عرضه شده در این نمایشگاه با تخفیف 10 تا 30 درصدی به فروش می‌رسند افزود: امسال بیش از گذشته در امر تنظیم بازار و مدیریت قیمت ها تلاش خواهد شد تا اجناس با قیمت واقعی به دست مردم برسد.

وی خاطر نشان کرد: نمایشگاه یاد شده نسبت به سال قبل به لحاظ کمی و کیفی از رشد قابل ملاحظه‌ای برخوردار است و از مردم هم انتظار می‌رود در هنگام خرید از فروشنده فاکتور درخواست کنند تا در صورت مشکل دار بودن کالا از نظر تاریخ مصرف و قیمت موضوع قابل پیگیری باشد.

فرماندار شهرستان سقز هم در مراسم ‌افتتاح این نمایشگاه با اشاره به ضرورت نظارت بر کار غرفه‌داران گفت: تشدید نظارت‌ها بر بازار در این نمایشگاه و دیگر مراکز عرضه مایحتاج عمومی مد نظر قرار گیرد.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon