پخش تراکت‌های تبلیغاتی برخی نامزدها در روز ممنوعیت تبلیغات

پخش تراکت‌های تبلیغاتی برخی نامزدها در روز ممنوعیت تبلیغات

خبرگزاری تسنیم: گزارش تسنیم از محل برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی تهران از پخش تراکت‌های تبلیغاتی برخی نامزدها علیرغم ممنوعیت تبلیغات خبر می دهد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، امروز 18 اسفندماه انتخابات هشتمین دوره هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی تهران آغاز شد. 

در روند برگزاری این انتخابات 40 نفر از نامزدهای انتخاباتی در 4 حوزه بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی انتخاب شده و از ابتدای سال 94 کار خود را به عنوان اعضای جدید نمایندگان اتاق آغاز می‌کنند. 

انتخابات امروز اتاق که در حال حاضر بیش از 4 ساعت پیش روند برگزار خود را آغاز کرده است با حاشیه‌‌هایی همراه است. علی‌رغم اعلام رسمی نظارت بر انتخابات قرار بود از ساعت 24 شنبه ممنوعیت تبلیغات از سوی نامزدهای انتخاباتی اجرا شود اما امروز مشاهده خبرنگار تسنیم از محل برگزاری انتخابات نشان از آن دارد که برخی نامزدها که برای یکی از ائتلاف‌ها هستند از طریق دوستان و آشنایان خود در پارکینگ محل انتخابات اقدام به پخش تراکت‌هایی برای تبلیغ نامزد خود می‌کنند. البته این موضوع به صورت غیرمحسوس انجام می‌شود اما تاکنون بخش‌های نظارتی که قرار بود بر نحوه اجرای انتخابات نظارت داشته باشد اقدام اساسی برای جلوگیری از این موضوع انجام نداده است. 

همچنین برگه های رای گیری بیرون از محل برگزاری انتخابات در دست برخی دیده دشده است. همچنین خرید و فروش رای در محوطه بیرونی برگزاری انتخابات مشاهده می شود.

در کنار این موضوع محوطه بیرونی محل انتخابات نیز با شلوغی جمعیت روبروست. به این صورت که بعضی از نامزدها که رای خود را به صندوق انداخته‌اند محل را ترک نکرده و در محوطه به صورت دسته‌جمعی ضمن بیان صحبت‌هایی با دوستان اقدام به گرفتن عکس دسته‌جمعی می‌کنند. همین موضوع باعث شده تا محوطه محل برگزار انتخابات با شلوغی جمعیت همراه شود. در کنار این موضوع تعدادی از افراد نیز به نامزدهای داخل محل انتخابات به صورت تلفنی تماس‌هایی را برقرار و لیست های خود را به آنها اعلام می‌کنند. 

انتخابات امروز اتاق بازرگانی تهران امروز با استقبال چشمگیری از سوی نامزدها روبرو شده است و هر کس با توجه به دوستان و آشنایان خود سعی می‌کند اسامی نامزد مورد دلخواه خود را به صندوق‌ها بیندازد. 

به گزارش تسنیم، در حال حاضر بیش از 4 ساعت و نیم از روند انتخابات می‌گذرد و طبق اعلام قبلی حدود 520 نفر تاکنون برگه‌های رای خود را دریافت کرده واین اسامی در ساعات آینده افزایش نیز خواهد یابد. 

به گفته مسئولین برگزار این انتخابات احتمالا تا پایان ساعت برگزاری انتخابات کمتر از 5 هزار نفر در این انتخابات شرکت کنند در صورت استقبال چشمگیر انتخابات ساعت برگزاری تا 21 تمدید خواهد شد. 

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه