مجتمع فرهنگی ورزشی جانبازان خراسان شمالی تا پایان سال تکمیل می‌شود

مجتمع فرهنگی ورزشی جانبازان خراسان شمالی تا پایان سال تکمیل می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی گفت: فاز یک مجتمع فرهنگی و ورزشی جانبازان و ایثارگران استان خراسان شمالی تا پایان سال تکمیل می‌شود و سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، حجت‌الاسلام تقی عزیزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجتمع فرهنگی ورزشی جانبازان و ایثارگران در 15 هزار مترمربع در 5 طبقه طراحی‌شده که در حال حاضر هشت هزار و 500 متر آن‌که شامل استخر، سالن ورزشی و آمفی‌تئاتر بوده و سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

عزیزی تعداد گلزار شهدای استان را 374 گلزار و دو هزار و 652 مزار شهید عنوان کرد و افزود: از این تعداد تاکنون 198 گلزار به اتمام رسیده و 21 گلزار در دست اقدام بوده و عملیات اجرایی 155 گلزار هنوز شروع نشده است.

وی گفت: 70 درصد قطعه یک، مزار شهدا در امامزاده سید عباس ابن موسی ابن جعفر (ع) بجنورد نیز آماده‌شده که در سالروز تأسیس بنیاد شهید افتتاح می‌شود.

 وی تعداد جانبازان یک تا 70 درصد این استان را 7 هزار و 43 نفر اعلام کرد و افزود: 35 شهید در استان زیر 15 سال سن دارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی خاطرنشان کرد: شهر درق واقع در شهرستان گرمه بیشترین شهید را به نسبت جمعیت در خراسان شمالی دارد.

وی از اجرای 22 برنامه در سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان خبر داد و گفت: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با امام‌جمعه شهرستان بجنورد، دیدار با استاندار، دیدار با خانواده شهدا، اجرای طرح سپاس، فضاسازی محیط شهری، تبیین عملکرد بنیاد شهید در جلسه شورای اداری استان و گردهمایی خانواده بنیاد شهید و چاپ زندگی‌نامه‌های شهدا در روزنامه‌های محلی از مهم‌ترین برنامه‌های بنیاد شهید استان در این روز است.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon