مسیرهای ورودی شیراز برای استقبال از مهمانان نوروزی آماده‌سازی شود


مسیرهای ورودی شیراز برای استقبال از مهمانان نوروزی آماده‌سازی شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر شیراز گفت: مسیرهای ورودی شهر برای استقبال از میهمانان نوروزی باید به صورت ویژه آماده‌سازی شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، بهرام پارسایی در هشتاد و نهمین جلسه شورای این شهر با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره پیگیری مسائل زیست‌محیطی و دست‌اندازی به مراتع و فضای سبز اظهار داشت: کاهش شدید سطح باغات شیراز در دهه‌های گذشته نشان از ضعف قوانین موجود در این زمینه دارد.

وی خطاب به مدیران شهرداری شیراز گفت:  ضعف زیاد قوانین مانع نگهداری این باغات شده بنابراین  شهرداری نسبت به ارائه طرحی جدید برای حفظ باغات و صیانت از ارتفاعات به شورای شهر اقدام کند.

پارسایی با اشاره به سنت چهارشنبه آخرسال افزود: رعایت و انجام آن به صورت باستانی می‌تواند سبب نشاط خانواده‌ها شود  اما متاسفانه امروزه تبدیل به مراسمی خشن و آزاردهنده شده است.

رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر شیراز با اشاره به تعطیلی مدارس و ادارات در پایان اسفندماه خاطرنشان کرد: مسئولان نسبت به اجرای قانون جدیت داشته باشند و از تعطیلی زودهنگام پرهیز کنند.

وی با اشاره به لزوم  آماده‌سازی مسیرهای ورودی شهر برای استقبال از میهمانان نوروزی تصریح کرد:  به دلیل کاهش بارندگی در سال گذشته و افزایش آلودگی هوا در استان‌های جنوبی کشور احتمال افزایش مسافران نوروزی بیشتر است بنابراین مسئولان ستاد نوروزی باید با آمادگی نسبت به استقبال از نوروز اقدام کنند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon