درخشان: هر حرفی بزنیم بیهوده است چون گوش شنوایی نیست


درخشان: هر حرفی بزنیم بیهوده است چون گوش شنوایی نیست

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به انتقاد از نحوه برگزاری مسابقات لیگ برتر پرداخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حمید درخشان در کنفرانس خبری پیش از دیدار پرسپولیس - راه‌آهن اظهار داشت: ابتدا باید درگذشت میلاد حجت‌الاسلامی و حسین جوادی را تسلیت بگویم و امیدوارم روح آنها شاد باشد. نمی‌خواستم صحبت‌هایم را با عرض تسلیت شروع کنم اما درگذشت این دو خبرنگار همه ما را متأثر کرد.

وی افزود: امیدوارم خداوند به خانواده آنها صبر و بردباری بدهد و ما هم هیچ وقت از این اتفاقات در جامعه‌مان شاهد نباشیم و این اتفاقات دیگر برای جامعه رسانه‌ای به وجود نیاید. ما هم در غم این دو عزیز شریک هستیم و هم‌اکنون برای آن دو عزیز رحمت و شادی روح آرزو دارم. همچنین باید سال جدید را به همه تبریک بگویم و امیدوارم همه سالی خوب و پر از موفقیت داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دیدار تیمش مقابل راه‌آهن خاطرنشان کرد: این اولین دیدار در سال جدید است و باید به مصاف تیمی برویم که کاملاً متحول شده است. روی نیمکت تیم راه‌آهن تغییر و تحولاتی صورت گرفته و آقای کاظمی که یکی از مربیان خوب فوتبال ماست به این تیم آمده اما با این حال امیدوارم در دیدار مقابل راه‌آهن شروع خوبی داشته باشیم و از بدشانسی‌ها دور شویم. می‌خواهیم اولین قدم‌مان را در سال 94 با اقتدار برداریم و امیدوارم این بازی با نتیجه‌ای خوب برای ما به پایان برسد.

درخشان ادامه داد: چون بازی سختی پیش رو داریم و بعد از بازی مقابل راه‌آهن نیز بازی مهمی در لیگ قهرمانان آسیا خواهیم داشت امیدوارم بتوانیم تمرکز لازم را در این دو بازی داشته باشیم. تیم ما اکنون در جدول شرایط مناسبی ندارد و مطمئناً این بازی برای ما راحت نخواهد بود. معتقدم باید با تمرکز بیشتری مقابل راه‌آهن حاضر شویم تا به نتیجه خوبی برسیم.

وی با ابراز امیدواری از اینکه با شروعی خوب آرامش در لیگ برتر به پرسپولیس بازگردد، گفت: سال گذشته فشار بازی‌ها باعث شد پرسپولیس ضربه بخورد و ما چند بازی پشت سر هم را خارج از خانه برگزار کردیم که این کاملاً بی‌سابقه بود و باعث شد مصدومان زیادی هم روی دست‌مان بمانند. امیدوارم این فشردگی‌ها امسال دست از سر پرسپولیس بردارد و شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس یادآور شد: از بازی مقابل راه‌آهن به فکر ارتقای جایگاه خود هستیم. فشردگی‌های سال گذشته تجربه تلخی برای ما به جای گذاشت که باعث شد مصدومان و محرومان زیادی داشته باشیم و همین عامل باعث شد نتایج بدی هم بگیریم. در خصوص فشردگی بازی‌ها نیازی به توضیح من نیست و همه این مسئله را دیده‌اند. متأسفانه در سال جدید هم این فشردگی برنامه برای ما وجود خواهد داشت. متأسفانه کاری هم نمی‌توانیم انجام دهیم، چرا که سال گذشته کسی توجه نکرد و اکنون هم هر حرفی بزنیم بیهوده است، چون گوش شنوایی نیست. اینکه چقدر بتوانیم در این فشردگی‌ها دوام بیاوریم خدا می‌داند.

درخشان خاطر نشان کرد: چیزی که مهم است این است که نمی‌دانم برگزاری مسابقات در این فشردگی به چه دلیل است. ظاهراً مسئولان برگزاری مسابقات فقط می‌خواهند بازی‌ها را زودتر برگزار کنند که هیچ فایده‌ای هم برای تیم‌ها ندارد. ما باید از لیگ یک بهره برداری و توسعه فنی داشته باشیم اما وقتی به این شکل تیم‌ها را در تنگنا قرار می‌دهیم جز مصدومیت چیزی برای آنها نمی‌ماند.

وی تأکید کرد: برگزاری بازی‌ها با این فشردگی باعث می‌شود کیفیت از بین برود. ما اگر به دنبال رشد فوتبال هستیم باید برنامه‌ریزی مرتبی داشته باشیم و نباید به تیم‌ها فشار بیاوریم. اگر مسابقات لیگ 20 روز دیرتر به اتمام برسد، اتفاقی رخ نمی‌دهد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بر لزوم کمک به نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرد و گفت: در حال حاضر هر سه چهار روز یک بار باید بازی کنیم که این مسئله باعث می‌شود بازیکنان مصدوم شوند و به هیچ عنوان مفید نخواهد بود.

درخشان در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم مبنی براینکه برنامه مسابقات لیگ ابتدای فصل اعلام شده و چرا همان موقع به این برنامه اعتراض نشده و اکنون اعتراض می‌شود، گفت: اگر ابتدای فصل اعتراضی نشده وحی منزل نیست برنامه لیگ را جابه‌جا نکنیم. وقتی لیگ 52 روز تعطیل می‌شود می‌توانستند در حد دو سه بازی برنامه‌ها را جابه‌جا کنند. اگر لیگ 10 خرداد خاتمه یابد بازیکنان می‌توانند در کوران مسابقات به تیم ملی بروند و کمک خوبی هم به این تیم کنند.

درخشان ادامه داد: هرچقدر بازیکنان آماده‌تر باشند بهتر است و دو هفته جابه‌جایی لیگ نیز اتفاقی را رقم نمی‌زد. درست است که باید ابتدای فصل به فشردگی مسابقات اعتراض می‌شد اما این را هم در نظر بگیرید که چه فشاری روی برخی تیم‌هاست و شاید با این شرایط نتایجی جبران ناپذیر در آسیا برای‌مان رقم بخورد. برنامه‌ریزی باید طوری باشد که تیم‌ها لطمه نخورند. ما هم نماینده این کشور هستیم و فکر نمی‌کنم فرقی بین ما باشد. همه برای این مملکت افتخار کسب می‌کنیم و حرف من نیز کلی است. شما دیدید که در بازی با نفت مسجدسلیمان بازیکن کلیدی‌مان را از دست دادیم و با بازیکنان خسته به مصاف النصر رفتیم که نتیجه آن با شکست همراه بود.

وی درباره خداحافظی جواد نکونام از بازی‌های ملی گفت: نکونام زحمات زیادی برای کشورمان کشید و فدراسیون فوتبال باید از زحمات او قدردانی کند نیاز است که برای نکونام بازی خداحافظی خوبی برگزار شود، چرا که نکونام کاپیتان تیم ملی بود و بازی‌های زیادی انجام داده و گل‌های زیادی هم زده است. او نباید به این شکل خداحافظی می‌کرد. چنین اتفاقاتی نباید در فوتبال ما رقم بخورد. حتماً باید تمهیداتی اندیشیده شود که از نکونام قدردانی کنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon