عنایتی: وقتی منصوریان استقلالی است، دوئلی وجود ندارد؛ به رئالی‌ها تسلیت می‌گویم

عنایتی: وقتی منصوریان استقلالی است، دوئلی وجود ندارد؛ به رئالی‌ها تسلیت می‌گویم

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت که در دیدار روز پنج‌شنبه این تیم برابر نفت تهران دوئلی بین آنها و منصوریان وجود ندارد.

رضا عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دیدار روز پنج‌شنبه استقلال مقابل نفت تهران اظهار داشت: این بازی برای هر دو تیم حساس و 6 امتیازی است، چرا که ممکن است سرنوشت قهرمانی دو تیم در این دیدار رقم بخورد. نفت تیم دونده و جنگنده‌ای دارد ولی ما استقلال هستیم و تمام توان‌مان را در زمین برای کسب نتیجه خواهیم گذاشت تا گام بلندی برای قهرمانی لیگ برداریم.

وی در مورد غیبت کرار جاسم و امید ابراهیمی در این مسابقه عنوان کرد: تیمی موفق است که بتواند از همه موجودی‌اش استفاده کند. درست است که چند بازیکن‌مان را در اختیار نداریم اما بازیکنان دیگر شرایط تیم را درک می‌کنند و می‌دانند در چه تیمی توپ می‌زنند.

مهاجم استقلال در خصوص حضور علیرضا منصوریان روی نیمکت نفت و اینکه این دیدار دوئل بین استقلالی‌ها خواهد بود، گفت: وقتی صحبت از استقلالی بودن می‌شود، دوئلی در کار نیست. منصوریان از استقلالی‌های چند آتشه است و این دیدار به دلیل شرایط جدول حساس شده است. منصوریان دوست خوب من است و به غیر از این بازی، در سایر دیدارها برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

عنایتی در خصوص اینکه صحبت‌ از سرمربیگری علیرضا منصوریان در استقلال شنیده می‌شود، تصریح کرد: هنوز آینده نیامده که بخواهیم در مورد آن صحبت کنیم. قبلاً هم از من پرسیده بودند که این فصل چند گل می‌زنی، در صورتی که هیچ فردی از آینده خبر ندارد.

وی در مورد عدم استقبال تماشاگران از بازی‌های استقلال گفت: دلایل زیادی دارد که از بازی‌ها کمتر استقبال می‌شود. یکی از این دلایل خودمان هستیم که چهره فوتبال را خراب کرده‌ایم و به اتفاقات خوب نمی‌پردازیم. امیدوارم روز پنج‌شنبه هواداران ما را تنها نگذارند و به ورزشگاه بیایند.

عنایتی در پایان گفت‌وگوی خود با تسنیم با اشاره به شکست رئال مادرید مقابل اتلتیک بیلبائو و برد بارسلونا مقابل رایو وایکانو که منجر به صدرنشینی بارسا شد، گفت: طرفدار دو آتشه بارسلونا هستم و شکست رئال را به همه بازیکنان و طرفداران این تیم تسلیت می‌گویم. برخی‌ها 6 گل بارسلونا به رایو وایکانو را به برد پرسپولیس در دربی سال 52 ارتباط داده‌اند که در پاسخ آنها باید بگویم که ما 6 گل آنها را ندیده‌ایم ولی 4 خودمان را دیده‌ایم!

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon