آنچلوتی: شایسته سوت‌هایی بودیم که هواداران به نشانه اعتراض زدند


آنچلوتی: شایسته سوت‌هایی بودیم که هواداران به نشانه اعتراض زدند

خبرگزاری تسنیم: سرمربی ایتالیایی سفیدپوشان مادریدی با تأیید بازی بد تیمش برابر شالکه عنوان کرد شاگردانش تا سوت پایان بازی از سوی نماینده آلمان تحت‌ فشار بوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی در پی شکست 4 بر 3 خانگی شاگردانش برابر شالکه در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و البته صعود به دور بعد در مجموع 2 دیدار رفت و برگشت با نتیجه 5 بر 4 اظهار داشت: خیلی متأسفم، همان طور که همه دیدند ما خیلی بد بازی کردیم و این برای باشگاه رئال‌مادرید خوب نیست. ما شایسته سوت‌هایی بودیم که هواداران به نشانه اعتراض می‌زدند ولی همان سوت‌ها انگیزه ما را بالا برد. هنوز هم به این تیم اعتماد دارم چون می‌دانم که بازیکنانم قادرند دست به چه کارهایی بزنند. باید بیشتر کار کنیم.

وی افزود: هیچ‌کس این نوع بازی‌‌ها را دوست ندارد. بین 2 نیمه تلاش کردیم تا مشکلات خط دفاعی‌مان را حل کنیم چون به خوبی سازمان نیافته بودیم. ما از خیلی جهات در این بازی موفق نبودیم.به فکر خرده گرفتن بر تیم هم نیستم. باید بهتر عمل کنم و عملکرد تیم را به مراتب بهتر از بازی که مقابل شالکه ارائه دادیم، کنیم. رئال تا آخرین لحظه از سوی شالکه تحت‌فشار بود و هر اتفاقی ممکن بود، رخ دهد.

سرمربی کهکشانی‌ها تصریح کرد: من و بازیکنانم مسئول این شکست هستیم. ما اعتماد به نفس و هویت خودمان را از دست دادیم به همین خاطر نتوانستیم آن بازی که می‌خواستیم را به نمایش بگذاریم. ما حرفه‌ای هستیم و هرگز مضحکانه به نظر نمی‌آییم. رئال بد بازی کرد و مرتکب اشتباهاتی شد ولی هیچ‌گاه مضحک به نظر نمی‌رسد. اوضاع در فوتبال خیلی سریع تغییر می‌کند. هیچ‌کس در ماه دسامبر فکرش را هم نمی‌کرد که چنین اتفاقی برای رئال بیفتد. هواداران هم حمایت‌شان را از ما نشان دادند چون سوت‌های آنها به ما کمک کرد.

آنچلوتی در پایان خاطرنشان کرد: با بازگشت لوکا موردیچ ما روی مالکیت توپ کنترل بیشتری داشتیم. ما حالا می‌توانیم از لوکا خواسته‌های بیشتری داشته باشیم چون به مدت 3 ماه او را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم. به هر حال مودریچ عالی کار کرد و در آینده کمک شایانی به رئال خواهد کرد، درست همانند سرخیو راموس.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon