۲ هزار میلیارد تومان برای خوداشتغالی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اختصاص یافت


2 هزار میلیارد تومان برای خوداشتغالی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اختصاص یافت

خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: امسال ۲ هزار میلیارد تومان برای خوداشتغالی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، ضرغام صادقی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح بزرگترین مرکز خوداشتغالی مددجویان بهزیستی این شهر اظهار داشت: امسال 2 هزار میلیارد تومان برای خوداشتغالی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اختصاص یافت.

وی با اشاره به اینکه در کمیسیون تلفیق 80 میلیارد تومان برای بهزیستی و 80 میلیارد تومان برای کمیته برای خود اشتغالی در نظر گرفته شده است، گفت: اشتغال مهم‌ترین خواسته مردم در مراجعه به نمایندگان است و باید زمینه‌های خوداشتغالی را در جامعه فراهم کرد.

صادقی افزود: در بودجه امسال برای تامین جهیزیه مددجویان بهزیستی و کمیته امداد 150 میلیارد تومان در نظر گرفته شده که از این میزان 100میلیارد تومان برای کمیته و 50 میلیارد تومان برای بهزیستی در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم شیراز خاطرنشان کرد: امر اشتغال در کشور نیازمند توجه جدی است و مجلس با نظارت بر حسن اجرای قوانین تلاش می‌کند زمینه‌های اشتغال را فراهم کند.

وی خطاب به دستگاه‌های اجرایی گفت: دستگاه‌های اجرایی قانون تکلیفی 3 درصد استخدام معلولان را عملیاتی کنند تا بخشی از مشکلات اشتغال این قشر از جامعه برطرف شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon