آمریکا فکر عقب‌نشینی ایران اسلامی در عرصه هسته‌ای را نکند


آمریکا فکر عقب‌نشینی ایران اسلامی در عرصه هسته‌ای را نکند

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ما بر پیمان با خون شهدای گرانقدر پا برجا هستیم و در این راستا به آمریکا اعلام می‌کنیم که فکر عقب‌نشینی ایران اسلامی در عرصه هسته‌ای را نکند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتستان، علاء الدین بروجردی ظهر امروز در یادواره سرداران و 670 شهید شهرستان دشتستان در برازجان با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای گرانقدر و با بیان اینکه اقتدار ایران اسلامی در جهان مدیون رشادت‌های شهدای گرانقدر است اظهار داشت: صلابت و اقتدار ایران اسلامی و تمام موفقیت‌های ایران اسلامی مدیون حماسه آفرینی‌های شهدای گرانقدر است.

وی ابراز کرد: عامل مهم موفقیت ایران اسلامی ارادت مردم به ائمه اطهار و عشق به اهل‌بیت(ع) است که با تکیه بر این ارزش مهم ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف موفق عمل کرده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ولایت فقیه را عمود خیمه نظام دانست و خاطرنشان کرد: رهنمودها و هدایت‌های مقام معظم رهبری عامل دیگری در موفقیت ایران اسلامی است.

بروجردی با بیان اینکه ایران اسلامی به‌طور کامل به علم‌ و فناوری هسته‌ای دست یافته است، گفت: تحریم‌های دشمنان و عدم همکاری با آنها سبب شد ضمن اینکه توانستیم فناوری هسته‌ای را بومی‌سازی کنیم با اقتدار به این دانش دست یابیم.

وی اظهار کرد: در مذاکرات هسته‌ای با 1+5 ایران اسلامی با تدابیر و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی از این آزمون سخت تاریخی سربلند و سرافراز بیرون می‌آید.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به اینکه طرح توسعه روند فعالیت هسته‌ای در مجلس مصوب شده است اعلام کرد: در صورتی که آمریکا بخواهد به زیادی‌خواهی‌های خود ادامه دهد نمایندگان مجلس شورای اسلامی فوریتی را تصویب کرده‌اند که دولت موظف است روند فعالیت‌های هسته‌ایِ قبل از توافقات ژنو را دوباره آغاز کند.

بروجردی افزود: ما بر پیمان با خون شهدای گرانقدر پابرجا هستیم و در این راستا به آمریکا اعلام می‌کنیم که فکر عقب نشینی ایران اسلامی در عرصه هسته‌ای را نکند.

انتهای پیام/ج*1

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon