ستاد حوادث غیرمترقبه شهرستان البرز در ایام نوروز آماده‌باش است


ستاد حوادث غیرمترقبه شهرستان البرز در ایام نوروز آماده‌باش است

خبرگزاری تسنیم: فرماندار البرز گفت: اعضای ستاد حوادث غیرمترقبه شهرستان البرز آمادگی کامل جهت رویارویی با حوادث احتمالی را دارد.

غلامرضا حسن‌پور در گفت‌وگو‌ با خبرنگار تسنیم در قزوین درباره اقدامات و برنامه‌های فرمانداری البرز در عید نوروز اظهار داشت: برای ساماندهی امورات عید نوروز جلسات متعددی برگزار شده که در این جلسات وظایف تمامی دستگاه به تفکیک مشخص شده است و امیدواریم که بدین وسیله بتوانیم خدمات لازم را به مسافران نوروزی بدهیم.

وی افزود: در جلساتی که برای ساماندهی امورات خدمات‌رسانی عید نوروز برگزار شده است مقرر شده که اداره آموزش و پرورش شهرستان به منظور اسکان مسافران نوروزی مدارس دبستان فرهیختگان الوند و دبستان استثنایی بیاضیان محمدیه را تعیین کرده و مقرر شده که  نسبت به تجهیز آنها اقدام کند.

فرماندار شهرستان البرز عنوان کرد: با توجه به تقارن عید نوروز و شهادت حضرت زهرا (س) تمامی عناوین و اجرا برنامه‌های نوروز 94 با رویکرد مذهبی و با حفظ شعائر و بزرگداشت این ایام  در شهرستان البرز انجام می‌شود.

حسن پور خاطرنشان کرد: با متولیان امامزاده احمد و محمود حصارخروان هماهنگی لازم بعمل آمده است تا بدین وسیله بتوانیم هم در زمینه گردشگری و هم در زمین اسکان از این دو امامزاده  استفاده کنیم.

فرماندار شهرستان البرز با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری شهرستان البرز گفت: باغ پرندگان شهر الوند و موزه تنوع زیستی شهر محمدیه از مهم‌ترین مناطق گردشگری شهرستان البرز است.

وی تصریح کرد: اعضای ستاد حوادث غیر مترقبه شهرستان آمادگی کامل جهت برخورد با حوادث احتمالی را دارد و همه ادارات اعم از آب، برق، گاز، بهداشت و درمان و شهرداری‌ها در ایام نوروز آمادگی لازم را جهت ارائه خدمات به منظور جلوگیری از قطع آب و برق و غیره و نیز ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در سطح شهرستان دارند.

حسن‌پور تاکید کرد: ارائه خدمات به‌ موقع در جایگاه‌های عرضه سوخت در ایام نوروز ، نظارت اداره دامپزشکی شهرستان بر عرضه مواد غذایی و پروتئینی، مشخص کردن کشیک نانوائی‌های فعال از سوی شرکت غله و خدمات بازرگانی از دیگر موارد پیش بینی شده در ایام نوروز بوده‌اند.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon