توقف بازی از سوی داور و غیبت کی‌روش

توقف بازی از سوی داور و غیبت کی‌روش

خبرگزاری تسنیم: دیدار تیم فوتبال استقلال و نفت در غیاب سرمربی تیم ملی کشورمان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دیدار دو تیم استقلال و نفت تهران در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال در شرایطی از ساعت 17:30 آغاز شد که برخلاف پیش‌بینی کارلوس کی‌روش سرمربی تیم فوتبال کشورمان به ورزشگاه نیامد.  به گفته یکی از نزدیکان کی‌روش وی به دلیل گلودرد نتوانسته است راهی ورزشگاه شود. 

* دن گاسپار مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی به همراه خانبان آنالیزور تیم ملی این دیدار را از نزدیک تماشا می‌کنند. 

* ادموند اختر، شاهرخ بیانی، نظری جویباری و امید ابراهیمی هافبک محروم تیم استقلال نیز از جایگاه ویژه این بازی را تماشا می‌کنند.

* در ابتدای این دیدار مراسمی برای گرامیداشت شهدا از سوی سازمان لیگ و بنیاد شهید برگزار شد و بازیکنان با حضور در کنار خانواده شهدا و تندیسی که در آنجا تهیه شده بود ادای احترام کردند. 

* روبوسی و خوش و بش امیر قلعه‌نویی و علیرضا منصوریان پیش از آغاز این دیدار از نکات جالب توجه بود. همچنین رضا عنایتی و آرش برهانی به سمت نیمکت تیم نفت رفتند و بازیکنان تیم نفت از جمله مبعلی نیز نزد امیر قلعه‌نویی روی نیمکت استقلال رفتند.

* اوایل نیمه نخست به دلیل وجود سنسورهایی که برای آنالیز زیر پیراهن‌های بازیکنان نفت تهران و به بدن آنها بسته شده بود بازی چند دقیقه متوقف شد. این سنسورها جهت مشخص شدن میزان دوندگی نصب شده بود و داور دستور داد بازیکنان آن را باز کنند. این موضوع سبب وقفه چند دقیقه‌ای در بازی شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon