خدمات ویژه برای «سارا و سهیل» و بیکاری ۱۷ درصد مردم خراسان شمالی

خدمات ویژه برای «سارا و سهیل» و بیکاری 17 درصد مردم خراسان شمالی

خبرگزاری تسنیم: اختصاص خدمات ویژه تأمین اجتماعی به سارا و سهیل خواهر و برادری که دچار بیماری میوپاتی شده‌اند و جویای کار بودن ۱۷ درصد از جمعیت خراسان شمالی از مهم‌ترین اخبار هفته گذشته خراسان شمالی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، پس از انتشار گزارش خبرگزاری تسنیم درباره سارا و سهیل دو خواهر و بردار بجنوردی که به بیماری میوپاتی دچار شده‌اند، تأمین اجتماعی موضوع را بررسی کرد و خدمات ویژه برای سارا و سهیل در نظر گرفت.

همچنین رئیس مجمع نمایندگان با اعلام اینکه یک‌ششم مردم خراسان شمالی بیکار هستند، اعلام کرد دولت اعتبار ویژه‌ای برای اشتغال استان‌ها در نظر گرفت است.

نتیجه پرونده داروهای آلوده چشم‌پزشکی، بازسازی اثر تاریخی «سبزه‌میدان» بجنورد، تشریح برنامه‌های حوزه سلامت دولت در ایام نوروز، ممنوعیت عرضه ماهی قرمز در معابر عمومی، به‌کارگیری بالگرد امداد در طرح نوروزی، کمبود اعتبار اجرای طرح‌های ورزشی، تشییع پیکر پاک 3 شهید گمنام، نهایی شدن فاز دوم پتروشیمی خراسان، افتتاح 260 واحد مسکن و بهره‌برداری از بیمارستان «آشخانه» از دیگر اخبار مهم هفته گذشته خراسان شمالی است.

هاشمی: نتیجه پرونده داروهای آلوده چشم‌پزشکی امشب اعلام می‌شود

 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره نتیجه پرونده داروهای آلوده چشم‌پزشکی ‌گفت: امشب معاون غذا و دارو نتیجه این پرونده را اعلام می‌کند.

اثر تاریخی «سبزه‌میدان» بجنورد بازسازی می‌شود

شهردار بجنورد از بازسازی و مرمت سبزه‌میدان به‌عنوان اثر تاریخی این شهر خبر داد.

وزیر بهداشت برنامه‌های حوزه سلامت دولت در ایام نوروز را تشریح کرد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از افزایش حضور پزشکان در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کشور طی عید نوروز 94 خبر داد.

عرضه ماهی قرمز در معابر عمومی بجنورد ممنوع شد

 رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بجنورد گفت: با هماهنگی شبکه دامپزشکی بجنورد و شهرداری مرکز استان خراسان شمالی، عرضه ماهی قرمز در حاشیه معابر عمومی این شهر ممنوع شد.

خدمات ویژه تأمین اجتماعی برای «سارا و سهیل» در نظر گرفته شد

 مدیریت درمان تأمین اجتماعی خراسان شمالی گفت: پس از بررسی و ویزیت «سارا و سهیل» خواهر و برادر بجنوردی که دچار بیماری «میوپاتی» شده‌اند تسهیلات ویژه به آن‌ها تعلق گرفت.

بالگرد امداد در طرح نوروزی خراسان شمالی به کار گرفته می‌شود

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی با اشاره به اینکه استقرار بالگرد امداد در نوروز 94 در این استان قطعی است گفت: این بالگرد به مدت چهار روز در استان به کار گرفته می‌شود.

کمبود اعتبار اجرای طرح‌های ورزشی خراسان شمالی را متوقف کرد

 مسئول واحد فنی و مهندسی ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: کمبود اعتبار سبب شده تا طرح‌های مهم این اداره کل از چند ماه گذشته متوقف شود.

17 درصد مردم خراسان شمالی جویای کار هستند

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی گفت: 17 درصد از جمعیت 900 هزار نفری خراسان شمالی جویای کار هستند.

پیکر پاک 3 شهید گمنام در بجنورد تشییع شد + تصاویر

 عصر امروز با حضور مردم شهید پرور خراسان شمالی پیکر پاک سه شهید گمنام در بجنورد تشییع شد.

فاز دوم پتروشیمی خراسان نهایی شد

وزیر کار، تعاون، رفاه و امور اجتماعی گفت: مطالعات فاز دوم پتروشیمی خراسان انجام‌گرفته و امروز نهایی می‌شود که با اجرای این فاز برای 700 نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

260 واحد مسکن در خراسان شمالی افتتاح شد

 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر امروز خود به خراسان شمالی پروژه 260واحدی تعاونی مسکن فرهنگیان بجنورد را افتتاح کرد.

بیمارستان «آشخانه» به بهره‌برداری رسید

بیمارستان پور سینا شهر آشخانه پس از هشت سال انتظار لحظاتی قبل با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon