رئیس هیئت ورزش سه گانه فارس انتخاب شد


رئیس هیئت ورزش سه گانه فارس انتخاب شد

خبرگزاری تسنیم: با برگزاری مجمع انتخابی هیئت ورزش سه گانه فارس احمد علی گودرزی به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت ورزش سه‌گانه استان فارس انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، مجمع انتخابات هیئت ورزش سه گانه فارس با حضور رئیس فدراسیون ورزش سه گانه کشور، مدیرکل و دست اندرکاران اداره کل ورزش و جوانان فارس برگزار شد و احمدعلی گودرزی، تنها کاندیدای شرکت کننده، به بیان دیدگاه و برنامه‌های خود پرداخت.

سردار احمدعلی گودرزی در حاشیه مجمع انتخابی این هیئت در جمع خبرنگاران گفت: حمایت از ورزش و جوانان از مصادیق برجسته امربه‌معروف است و در جهت این امر با ارزش تا حد امکان از توانمندی‌های نیروی انتظامی فارس نیز بهره می‌بریم.

فرمانده ارشد انتظامی استان فارس با تاکید بر حفظ آمادگی جسمانی و پرورش جسمی نیروهای انتظامی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های نیروی انتظامی ایجاد زمینه مناسب برای پرداختن جوانان به ورزش است.

وی افزود: استان فارس دارای توانمندی‌های بسیاری در زمینه‌های مختلف به ویژه ورزش است از این رو با اهتمام بیشتری نسبت به فعالیت‌های هیئت قدم خواهیم برداشت.

رییس هیئت ورزش‌های سه گانه استان بیان کرد: پرداختن جوانان به ورزش و حمایت مسئولان از این مقوله موجب کاهش جرایم و معضلات اجتماعی می‌شود.

وی افزود: نیروی انتظامی استان فارس نیز سعی دارد زیر ساخت‌های لازم را برای جوانان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان فراهم سازد.

سردار گودرزی تصریح کرد: سعی داریم در پایان هر فصل با برگزاری مجمع عمومی، عملکرد هیئت را مورد ارزیابی قرار دهیم و با شناسایی نقاط قوت و ضعف خود شرایط توسعه بیش از پیش این رشته ورزشی را فراهم آوریم.

گودرزی پس از رفتن سردار سیروس سجادیان، سرپرستی این هیئت را عهده دار شد.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon