فاصله‌گرفتن از خط امام و رهبری انحراف است


فاصله‌گرفتن از خط امام و رهبری انحراف است

خبرگزاری تسنیم: سعید جلیلی در جمع مردم جیرفت گفت: فاصله‌گرفتن از خط امام و رهبری یک انحراف است.

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سعید جلیلی امروز در جمع مردم جیرفت در حسینیه حضرت رقیه(س) با بیان اینکه هر موفقیتی در سطح بین‌المللی و اقتداری در سطح منطقه‌ و هر پیشرفتی در سطح کشور به‌خاطر پیروی از خط امام و رهبری است، اظهار کرد: امروز موفقیت‌های به دست آمده از کشور در تاریخ این مرز و بوم بی‌نظیر است.

وی با اشاره به اینکه همه نیروهای انقلاب باید در خط امام و رهبری حرکت کنند، افزود: دشمن دنبال فاصله گرفتن نیروی انقلاب از این خط است.

 جلیلی با بیان اینکه: "امروز 6 کشور قدرتمند دنیا در یک طرف و ما در یک طرف دیگر میز به مذاکره می‌نشینیم" گفت:  این موضوع نشان از قدرت امروز کشور در معادلات سیاسی و منطقه‌ای است.

وی با بیان اینکه در طول 8 سال جنگ تحمیلی همه دنیا علیه انقلاب ایران بسیج شدند، خاطرنشان کرد: با تلاش همه مردم و پیروی از خط امام و رهبری حتی یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمن نیفتاد.

جلیلی درباره مسائل هسته‌ای ایران گفت: امروز سن دانشمندان هسته‌ای ایران از سن انقلاب کمتر است، اما دشمن از ایران هسته‌ای نمی‌ترسد، بلکه از ایران اسلامی می‌ترسد.

وی  به پایداری و مقاومت ملت ایرا ن در همه عرصه‌ها اشاره کرد و افزود: این برای دشمن ثابت شده است که ملت ایران در برابر حق و حقوق خود کوتاه نمی‌آید و برگزاری مذاکرات هسته‌ای نتیجه این تفکر دشمن است. 

جلیلی در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت مردم جیرفت از جوانان این خطه در عرصه‌های مختلف اقتصادی، صنعتی و کشاورزی اشاره کرد و گفت: باید این منابع خدادادی کنار ظرفیت نیروی انسانی منطقه در راستای تولید و کار مورد استفاده قرار گیرد. 

وی با بیان اینکه اگر از ظرفیت‌های کشور به‌نحو احسن استفاده شود 10 برابر ظرفیت هسته‌ای کاربرد دارد، افزود: در کشور توان دست‌یابی به همه امکانات و ظرفیت‌ها با تکیه بر دانش و نیروی داخلی وجود دارد.

جلیلی توزیع عادلانه ثروت را از اهداف دولت خود دانست و تصریح کرد: باید تمامی امکانات در اقصی نقاط کشور به‌نحو عادلانه‌ای توزیع شود و تفاوتی میان تهران در توزیع منابع با دورافتاده‌ترین نقطه کشور وجود نداشته باشد.

وی بسیاری از مشکلات کشور را در عدم توزیع صحیح ثروت برشمرد و تأکید کرد: اگر امروز برخی از مردم جنوب کرمان هنوز در کپر زندگی می‌کنند، به‌دلیل وجود عدم توازن در توزیع منابع است.

جلیلی تلاش همه دولت‌ها را در کاهش فقر و تورم دانست و گفت: هیچ دولتی نمی‌خواهد کشور با مشکلات دست به گریبان باشد.

وی نادیده گرفتن خدمات دولت‌های سابق را منصفانه نخواند و گفت: باید بعد از خلق حماسه 24 خرداد خلق حماسه اقتصادی در دستورکار دولت یازدهم قرار گیرد.

جلیلی با بیان اینکه در دولت وی 12 گام برای ایجاد حماسه اقتصادی تعریف شده است، تصریح کرد: توجه به تولیدات کشاورزی و صنعتی به‌منظور افزایش میزان تولیدات و اشتغال‌زایی و کارایی اولین گام در این راستا است.

وی با بیان اینکه اگر سرمایه کشور به‌سمت تولید و توزیع عادلانه پیش رود عدالت در همه جوانب حکم‌فرما می‌شود، خاطرنشان کرد: باید با همکاری همه مردم در کاهش مشکلات گام برداشت.

انتهای پیام/ب*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon