بیش از ۱۳۴ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد فارس عیدی دریافت کردند


بیش از 134 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد فارس عیدی دریافت کردند

خبرگزاری تسنیم: معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس گفت: ۱۳۴ هزار و ۳۹۲ خانوار تحت حمایت کمیته امداد فارس عیدی دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد فارس، عباش شکری از پرداخت عیدی به 134 هزار و 392 خانوار تحت حمایت کمیته امداد فارس خبر داد و اظهار داشت: در راستای کمک به مددجویان تحت حمایت و توانمند‌سازی آنان کمیته امداد امام خمینی (ره) اقدام به پرداخت کمک معیشت در پایان هر ماه می‌کند.

وی افزود: افراد بی سرپرست، کسانی که نان آور خود را از دست داده‌اند، افرادی که به هر دلیل توان تامین نیاز‌های اساسی خود و خانواده را ندارند و یا حتی آنان که درآمدشان به اندازه ای نیست که هزینه های معیشتی آنان را تامین کند و با کمبود درآمد روبهرو هستند  از این طرح بهره مند می‌شوند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس میزان مستمری پرداخت شده به مددجویان از اول سال93 تا کنون بیش از 756 میلیارد و 212 میلیون ریال بیان کرد و افزود: به طور متوسط ماهیانه نزدیک به  8 میلیارد ریال مستمری پرداخت می‌شود.

شکری تصریح کرد: 14 هزار  خانوار به دلیل توانمند شدن و سایر علل  از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج شده اند که در این راستا نیازمندان جدید جایگزین می‌شوند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon