حق پدیده باخت نبود


حق پدیده باخت نبود

خبرگزاری تسنیم: مربی تیم پدیده گفت: بر خلاف نتیجه بازیکنان ما بازی با کیفیتی ارائه دادند و همانطور که مشاهده کردید سپاهان موقعیت چندانی روی دروازه ما نداشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مجید نوروزی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان، اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم و این در حالی بود که چندین بازیکن خوب ما حضور نداشتند و اگر دروازه‌بان ما اشتباه نمی‌کرد قطعاً این بازی به تساوی کشیده می‌شد و به نظر بنده حق ما در این دیدار برد و یا تساوی بود و از کیفیت بازیکنانم راضی هستم.

وی درباره اینکه با توجه به نتایج ضعیف تیم پدیده این تیم ممکن است به بحران نیز کشیده شود، بیان کرد: فاصله ما با تیم چهاردهم 3 امتیاز و با تیم‌های بالاتر از خودمان امتیاز مشابه این دارد. این گونه مسائل در فوتبال طبیعی است و ما چند هفته نتایج خوبی را کسب نکردیم ولی پس از اضافه شدن بازیکنانمان قطعاً بازی بهتری ارائه خواهیم داد.

مربی تیم پدیده درباره چگونگی حل مشکلات این تیم گفت:‌ بزرگترین مشکل ما بحث مالی بود و آقای وطن‌خواه به هرگونه‌ای که می‌شد این مسئله را حل کردند. تیم ما روحیه جنگندگی خوبی دارد ولی متأسفانه با بدشانسی نتایجمان به خوبی رقم نخورد و در این دیدار نیز همه شاهد این بودند که سپاهانی که همه از آن هراس داشتند حرفی برای گفتن مقابل ما نداشت.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon