فعالیت کمپین «عشاق محمد» برای نشر پیام امام خامنه‌ای میان جوانان غربی

فعالیت کمپین «عشاق محمد» برای نشر پیام امام خامنه‌ای میان جوانان غربی

خبرگزاری تسنیم: دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: کمپین «عشاق محمد» در این مدت کوتاه توانسته در نشر پیام مقام معظم رهبری بین جوانان نقش مؤثری را ایفا کند.

آیت‌الله محسن اراکی دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، گفت: کمپین «عشاق محمد» از دو سال گذشته به‌وسیله جوانان اروپایی یعنی جوانان عاشق پیرو خط مقام معظم رهبری که مجموعه زیادی از این جوانان با یکدیگر پیوند خورده‌اند، تشکیل شده است.

وی افزود: مأموریت اصلی این کمپین دفاع از مقدسات اسلامی و ایجاد پیمان وحدت میان جوانان جهان اسلام و همه جوانان طرفدار عدالت و انسانی است.

آیت‌الله اراکی اضافه کرد: این جوانان در برابر توهین به مقدسات اسلامی اقدامات زیادی انجام دادند که از آن جمله می‌توان اشاره کرد به اینکه در مناطق مختلف اروپا برنامه‌هایی را در اعتراض به مقدسات ما برپا کردند و توانستند بر پایه بعضی تظاهرات در اروپا و آمریکا اعلام مخالفت‌های خود را بیان کنند.

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی خاطرنشان کرد: کمپین «عشاق محمد» در این مدت کوتاه توانسته در نشر پیام مقام معظم رهبری بین جوانان ایران و اروپا نقش مؤثری را ایفا و بیان کند.

وی تصریح کرد: در سطح داخلی هم تعدادی از جوانان این مرز و بوم به این کمپین پیوسته‌اند و شروع به انجام فعالیت‌هایی در زمینه دفاع از مقدسات اسلامی و ایجاد وحدت کرده‌اند.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران