«انقلاب دوم» به دنبال تامین منابع مالی برای تولید

«انقلاب دوم» به دنبال تامین منابع مالی برای تولید

خبرگزاری تسنیم: کارگردان «انقلاب دوم» گفت: در حال حاضر در انتظار اعلام نظر مدیر کل امور نمایش سیما برای آغاز ساخت سریال «انقلاب دوم» هستیم.

جواد شمقدری کارگردان «انقلاب دوم» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، درباره ساخت این سریال گفت: به طول انجامیدن این پروژه به دلیل تغییر مدیریت در سازمان صداوسیما بوده و این امر هم به دلیل جابجایی مدیران طبیعی است.

وی افزود: در حال حاضر تمام پروژه‌های سیما به دلیل حضور تیم جدید و پرانرژی و نیز انجام بازنگری فیلمنامه‌ها متوقف شده است و سریال «انقلاب دوم» هم از آثار دیگر سازمان رسانه ملی مستثنی نبوده است.

شمقدری با اشاره به اینکه محمد سرافراز رئیس سازمان صداوسیما در دیدار با مراجع قم بر عدم تامین بودجه لازم برای تولید سریال‌های فاخر و الف ویژه سازمان تاکید داشتند،‌ اضافه کرد: در حال حاضر مرکز مدیرکل امور نمایش سیما در حال نظم و انضباط دادن براساس بودجه تعیین شده است.

کارگردان «انقلاب دوم» تصریح کرد: نگارش این سریال به پایان رسیده است و پیش‌تولید مختصری هم انجام دادیم. این سریال کد تولید گرفته است و برآورد هزینه هم شده است.

شمقدری گفت: در حال حاضر در انتظار اعلام نظر محمدرضا تخشید مدیرکل امور نمایش سیما برای آغاز ساخت سریال «انقلاب دوم» هستیم تا پس از اعلام نظر ایشان کار را شروع کنیم.

شمقدری پیش از این اعلام کرده بود که سریال «انقلاب دوم» درصدد است بدون پیش داوری تنها براساس مستندات و وقایع رخ داده از 22 بهمن 57 تا تسخیر لانه جاسوسی دریچه‌ای از بخشی از تاریخ انقلاب اسلامی که منجر به تسخیر لانه جاسوسی (سفارت آمریکا) در آبان 58 شد را برای نسل جوان بگشاید.

این سریال که شمقدری خود تحقیق و نگارش آن را بر عهده داشته است در 40 قسمت 50 دقیقه‌ای ساخته خواهد شد و به محض سپری شدن مراحل مقدماتی تولید ظرف دو ماه آینده وارد مرحله تصویربرداری خواهد شد.

«انقلاب دوم» محصول گروه سریال‌های تلویزیونی سیمافیلم است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل