کمیته نوروزی به نقاط پرترافیک موبایل، BTS سیار می‌فرستد

کمیته نوروزی به نقاط پرترافیک موبایل، BTS سیار می‌فرستد

خبرگزاری تسنیم: وزیر ارتباطات گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف کمیته مختص ایام نوروز ارسال فوری یک‌ BTS متحرک (دکل مخابراتی) به جاهایی است که تعداد مشترکان آن افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، محمود واعظی در ارتباط با پیش‌بینی‌های لازم جهت پاسخگویی به درخواست بالای مردم برای تماس و ارسال پیامک در طول عید نوروز اظهار کرد: امسال کمیته‌ای مختص ایام نوروز تشکیل داده‌ایم که قرار است شبانه‌روزی در نقاط مختلف کشور و در تهران حضور داشته و شبکه‌های تلفن ثابت، تلفن‌همراه و اینترنت را کاملا زیر نظر بگیرد تا مردم بدون مشکل و به‌ راحتی بتوانند از امکانات موجود استفاده کنند.

وی درباره وظایف این کمیته گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف ارسال فوری یک‌ BTS متحرک (دکل مخابراتی) به جاهایی است که تعداد مشترکان آن افزایش می‌یابد.

او افزود: همچنین این کمیته مشکل ارتباطی را در مناطقی که ترافیک بالا می‌رود با افزایش کانال‌ها به حداقل می‌رساند. از طرف دیگر در ایام عید، بسیاری از مراکز خدماتی-ارتباطی تعطیل هستند و ممکن است در تعطیلات دچار مشکل شوند. به همین‌خاطر چنانچه کابل یا ارتباطی در این مراکز قطع شود این کمیته باید سریعا آن‌ را شناسایی کرده و نسبت به رفع آن اقدام کند.

وزیر ارتباطات همچنین گفت: محورها و مناطقی که در ایام عید سال‌های گذشته با حجم بالای خودرو روبه‌رو شده و احتمال دارد قفل شوند، شناسایی شده‌اند. برای اینگونه محورهای مواصلاتی مثل محورهای شمال کشور یا محورهایی که به سمت مشهد مقدس ختم می‌شوند، این کمیته حضو پررنگ‌تری دارد و باید برای انتقال دکل متحرک آماده‌تر باشد.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه
آسیاتک