رشد کمی و کیفی در اردوهای راهیان نور

رشد کمی و کیفی در اردوهای راهیان نور

خبرگزاری تسنیم:دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: در روزهایی که آمارگیری اتفاق افتاده و مقایسه با روزهای سال گذشته شاهد رشد آمار از حضور زائران در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور هستیم.

سرهنگ نادر ادیبی دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به مقایسه وضعیت کمی و کیفی اردوهای راهیان نور امسال نسبت به سال گذشته گفت: معمولا سعی می شود هر سال اقدامات مستحکم تری را نسبت به سال گذشته انجام گیرد. خوشبختانه در حوزه کیفیت سفری که توام با سفر زیارتی با معرفت باشد با توسل به اقدامات فرهنگی در نظر گرفته شده برای زائران راهیان نور پیش بینی هایی صورت گرفته و مقدماتی که موجب می شود این امر تحقق پیدا کند برای زائران فراهم شده است.

وی افزود: طی این روزها که اوج ایام راهیان نور در خوزستان است، وقتی مردم در یادمان‌های دفاع مقدس حضور پیدا می‌کنند نسبت به شهدا و عملیات‌هایی که اتفاق افتاده شناخت بیشتری پیدا می‌کنند و این کمک می‌کند که معرفتی که دنبالش بودیم در مردم و فرهنگ عمومی مردم اثر بیشتری بگذارد.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به آمار حضور زائران در اردوهای راهیان نور گفت: در مقایسه بحث کمیت هم در روزهایی که آمارگیری اتفاق افتاده و مقایسه با روزهای  سال گذشته شاهد رشد آمار از حضور زائران در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور هستیم و امیدواریم که به لحاظ کمیت هم اردوهای راهیان نور شرایط بهتری پیدا کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران