سرمربی النصر: برای بازی با پرسپولیس روی شوت‌های از راه دور کار کرده بودیم

سرمربی النصر: برای بازی با پرسپولیس روی شوت‌های از راه دور کار کرده بودیم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال النصر عربستان تأکید کرد، شاگردانش برای رویارویی با پرسپولیس روی زدن ضربات از راه دور تمرینات ویژه‌ای را تدارک دیده بودند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خورخه داسیلوا در پی پیروزی 3 بر صفر شب گذشته (سه‌شنبه) شاگردانش برابر پرسپولیس در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: از عملکرد تیم و نتیجه‌ای که در این بازی رقم خورد رضایت دارم، چون روحیه جنگندگی خوبی را به نمایش گذاشتیم. با این حال باید این برد را فراموش کنیم و روی بازی‌های بعدی‌مان تمرکز کنیم.

سرمربی النصر عربستان تصریح کرد: ما پیش از این دیدار با بازیکنان خود روی شوت‌های از راه دور کار کرده بودیم و آنها هم در این مورد عملکرد خوبی از خود نشان دادند. ما در گروهی قرار داریم که تیم‌ها خیلی به هم نزدیک هستند و تمامی تیم‌ها شانس صعود دارند از این رو به منظور کسب جواز حضور در مرحله بعد باید بهترین عملکردمان را ارائه دهیم.

در گروه A پرسپولیس با شش امتیاز صدرنشین است، النصر عربستان با پنج امتیاز مکان دوم را در اختیار دارد و تیم‌های لخویای قطر و بنیادکار ازبکستان نیز به ترتیب با چهار و یک امتیاز در رده‌های سوم و چهارم جای دارند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon