انتشار زندگینامه «شهدای لشکر بدر عراق»؛ توسط گروه «مستشهدین»

انتشار زندگینامه «شهدای لشکر بدر عراق»؛ توسط گروه «مستشهدین»

خبرگزاری تسنیم: گروه جهادی تبلیغی مستشهدین که متشکل از گروهی از طلاب مقیم قم و روحانیون بومی استان مازندران هم‌اکنون نیز حال آماده سازی مطالبی در خصوص شهدای لشکر بدر هستند که به زودی در سال جدید اقدامات آن کامل می‌شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، گروه جهادی تبلیغی مستشهدین که متشکل از گروهی از طلاب مقیم قم و روحانیون بومی استان مازندران هستند، چند سالی است در ایام مختلف سال اقداماتی در عرصه‌های مختلف پژوهشی، سایبری، تبلیغی، شهید پژوهی و اردویی را صورت می‌دهند.

گروه مستشهدین از سال 88 فعالیت خود را آغاز کرده و حدود 70 روحانی عضو آن هستند. این گروه بعد از فتنه 88 با هدف مواجهه با چالش‌های فرهنگی  ایجاد شده پس از فتنه این سال فعالیت خود را آغاز کردند تا اقداماتی جهادی، فرهنگی و علمی انجام دهند.

این گروه در سالی که گذشت به چاپ سه  کتاب در حوزه دفاع مقدس اقدام کرد. این کتب شامل «مسافر ملکوت»، «شرح دلداگی» و زندگینامه شهید توحیدی بود.

مسافر ملکوت درمورد طلبه شهید محمدزمان ولی‌پور است که به نویسندگی سیدحمید مشتاقی‌نیا تهیه شده است. شرح دلداگی نیز نقش روحانیت در دفاع مقدس را مورد بررسی قرار داده است که سید مصطفی امیری ارجمند نویسنده آن است. کتاب شهید توحیدی نیز زندگینامه یکی از شهدای ترور انقلاب اسلامی است.

این گروه هم‌اکنون نیز در حال آماده سازی مطالبی در خصوص شهدای لشکر بدر هستند که به زودی در سال جدید اقدامات آن کامل می‌شود.

این گروه در حوزه شهید پژوهی علاوه بر انتشار کتاب به تشکیل حلقه‌های معرفت نیز روی می‌آورند و این حلقه‌های معرفت علاوه بر جساتی که با اعضای گروه تشکیل داده و آموزش‌های فرهنگی ارائه می‌کند به دیدار خانواده معظم شهدا نیز می‌روند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران