همه درهای بهشت زهرا(س) تا روز اول عید باز است


همه درهای بهشت زهرا(س) تا روز اول عید باز است

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) گفت: همه درهای بهشت زهرا(س) از امروز تا روز اول عید برای حضور شهروندان باز است.

 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س) اکبر توکلی با تشریح تمهیدات ویژه این سازمان به مناسبت آخرین پنج‌شنبه سال و با اعلام این مطلب که امسال بهار و نوروز ما با عطر یاس و بوی فاطمیه عجین شده است و عیدمان هوای بانوی دو عالم صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا(س) را دارد، گفت: امسال در راستای تمهیدات شهردار تهران برای دومین سال متوالی نمایشگاه عطر یاس در تمامی ایام نوروز در ضلع شرق و شمال شرقی حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) برپاست.

وی افزود: به شهروندان توصیه می‌شود حتی‌الامکان با وسایل نقلیه عمومی به بهشت زهرا(س) بیایند و به توصیه‌های پلیس راهور و نیروهای انتظامی توجه کنند و برای جلوگیری از ازدحام در اسرع وقت با قرائت فاتحه بهشت زهرا(س) را ترک کنند.

توکلی همچنین از مردم خواست وسایل نقلیه خود را در مکان‌های عبور و مرور پارک نکنند، از باز گذاشتن شیر آب جدا خودداری کنند، مواظب کودکان و کهن‌سالان و معلولان باشند و مطمئن باشند که همه امکانات لازم برای پذیرایی هر چه بهتر از مردم پیش‌بینی و فراهم شده است.

انتهای پیام/

حج ۱۴۰۳
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon