انهدام شبکه ترویج فساد در شبکه‌های اجتماعی توسط مرکز سایبری سپاه ‌سمنان


انهدام شبکه ترویج فساد در شبکه‌های اجتماعی توسط مرکز سایبری سپاه ‌سمنان

خبرگزاری تسنیم: معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد (عج)استان سمنان از انهدام شبکه ترویج فساد در شبکه‌های اجتماعی‌ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، به نقل از روابط عمومی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، مرکز بررسی جرائم سازمان‌یافته سایبری سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در اطلاعیه‌ای از انهدام شبکه ترویج فساد در شبکه‌های اجتماعی خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع مردم عزیز استان سمنان می‌رساند در ادامه شناسایی و اشراف بر عوامل مخل امنیت اخلاقی و اجتماعی در فضای سایبری استان، سربازان گمنام امام زمان (عج)مرکز بررسی جرائم سازمان‌یافته سایبری سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان‌، موفق به کشف‌، شناسایی و انهدام شبکه ترویج فساد و ابتذال در حوزه‌های ضد فرهنگی و ضد اخلاقی در شبکه‌های اجتماعی شدند.

بخشی از اقدامات این شبکه سایبری شامل:"ترویج فرهنگ برهنگی و مدلینگ و عادی‌سازی بی‌حجابی"،"تلاش برای ترویج فرهنگ اباحه‌گری و ترویج روابط خارج از قواعد اخلاقی"،"ترویج سبک زندگی غربی"، "اغفال و انتشار تصاویر خصوصی دختران و زنان عضو فیس بوک و فراهم نمودن زمینه کسب درآمد نامشروع" می‌شود.

معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد (عج)استان سمنان در این اطلاعیه آورده است: اشراف اطلاعاتی شکل‌گرفته در بستر رسانه‌های اجتماعی موجود‌، گویای فعالیت‌های خلاف قانون و شرع به اشکال مختلف در سایر رسانه‌های اجتماعی است که عموماً از سوی افراد سودجو و معاند شکل می‌گیرد.

در این اطلاعیه تأکید شده است: کاربران فضای مجازی ضمن رعایت اصول امنیتی سایبری در بهره‌برداری از فضای مجازی، از قرار دادن و اشتراک‌گذاری تصاویر خصوصی خود در شبکه‌های اجتماعی خودداری نموده و همچنین به سودجویان سایبری هشدار داده می‌شود تا بساط فساد گستری خود را جمع کرده و دست از پیروی شیطان لعین بردارند که در غیر این صورت بر اساس قانون با برخورد قاطع و به‌موقع دستگاه‎های اطلاعاتی و قضایی مواجه خواهند شد.

به گزارش تسنیم، این مرکز آماده دریافت گزارش‌های مردمی مرتبط با فعالیت عناصر وابسته به سرویس‌های جاسوسی، ضدانقلاب و ضد فرهنگی و ضد دین که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، به‌ویژه فیس بوک، در حال جذب و ارتباط با کاربران فعال داخلی هستند، از طریق سایت www.gerdab.ir است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon