۳۵۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در گیلان به بهره‌برداری رسید


3500 میلیارد تومان پروژه عمرانی در گیلان به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری تسنیم: استاندار گیلان با بیان اینکه عملکرد مدیران گیلانی در تلاش برای تحقق شعار سال ارزیابی می‌شود، گفت: ۳۵۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در سال ۹۳ در گیلان به بهره‌برداری رسید.

محمدعلی نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، با تبریک سال نو و گرامیداشت ایام فاطمیه(س)، اظهار داشت: توسعه و پیشرفت گیلان با همدلی و هم‌زبانی مردم و مسئولان این استان سرعت می‌گیرد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال "دولت و ملت، همدلی و هم زبانی" افزود: مسئولان دستگاه‌های اجرایی گیلان برای تحقق شعار سال از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند.

استاندار گیلان با بیان اینکه نرخ تورم در گیلان به 13 درصد کاهش یافته است، گفت: باید با همکاری ویژه بانک‌ها از بنگاه‌های اقتصادی و صنتعتی و تولیدی گیلان برای افزایش تولید و رونق اقتصادی استان تلاش کرد.

نجفی با اشاره به اینکه تحقق شعار سال با برنامه‌ریزی به دست می‌آید، تصریح کرد: مردم برای تحقق اهداف نظام بهترین پشتیبان هستند و برخلاف مشکلاتی که در حوزه اقتصاد وجود دارد مردم به دلیل اینکه می‌بینند مسئولان با حداقل امکانات تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیرند سختی ها را تحمل و از نظام و دولت حمایت می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه امانتداری در مسئولیت، صداقت در گفتار و تلاش خادمانه از مهمترین عواملی است که سبب ارتقای اعتماد ملت نسبت به دولت می‌شود، خاطرنشان کرد: عملکرد مدیران گیلانی در تلاش برای تحقق شعار سال ارزیابی می‌شود.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه تقویت بنگاه‌های اقتصادی کوچک و طرح‌های اشتغال‌زایی از اولویت‌های برنامه‌ای سال 94 در این استان است، افزود: صنعت کشاورزی و گردشگری گیلان نیز باید در سال 94 متحول شد.

نجفی با بیان اینکه سه‌هزار و 500 میلیارد تومان پروژه عام‌المنفعه در سال 93 در گیلان به بهره‌برداری رسید، خاطرنشان کرد: با همدلی و هم‌زبانی مردم و مسئولان دولتی گیلان باید تلاش کنیم امسال پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی گیلان را به بهره‌برداری برسانیم.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon