تداوم اعتراضات بحرینی‌ها علیه حمله به زندانیان سیاسی+ تصاویر

تداوم اعتراضات بحرینی‌ها علیه حمله به زندانیان سیاسی+ تصاویر

خبرگزاری تسنیم: مردم بحرین بار دیگر با آمدن به خیابان‌ها، حملات نیروهای رژیم آل خلیفه علیه زندانیان سیاسی را محکوم کرده و آزادی فوری شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت وفاق ملی اسلامی این کشور را خواستار شدند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین، تظاهرات و اعتراضات مردم بحرین برای درخواست جهت آزادی شیخ علی سلمان و محکوم کردن حملات علیه زندانیان سیاسی در زندان مرکزی "جو" در شهر منامه ادامه یافت.

این تظاهرات از جمله در مناطق الدیه، البلاد القدیم، المصلی و ابوصیبع برگزار شد و تظاهرکنندگان رژیم آل خلیفه را مسئول نتایج نقض حقوق زندانیان و محرومیت آنها از کمترین حقوق خود دانستند.

تظاهرکنندگان تصاویر شیخ علی سلمان و سایر زندانیان سیاسی را در دست داشتند و با سردادن شعار، خواهان آزادی آنها شدند.

آنها بر ادامه جنبش انقلابی تا رسیدن به خواسته های مشروع خود تاکید کردند.

در مقابل، نیروهای رژیم بحرین نیز شرکت کنندگان را با گازهای سمی و خفه کننده سرکوب کرده و آنها را تحت تعقیب قرار دادند.

رژیم بحرین شیخ علی سلمان را به علت حمایت از حقوق و خواسته های ملت بحرین در زمینه برخورداری آزادی و دموکراسی و چرخه مسالمت آمیز قدرت در بحرین زندانی کرده است.

بحرین از 14 فوریه سال 2011 میلادی شاهد انقلاب مردمی علیه رژیم آل خلیفه است. مردم خواهان آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کار آمدن نظامی منتخب در کشورشان هستند.

این درخواست ها با سرکوبگری رژیم بحرین با همدستی برخی کشورهای عربی از جمله عربستان روبرو شده است. رژیم بحرین در راه سرکوب بحرین همچنین عناصر پاکستانی را به خدمت گرفته است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان