دهلران روزانه آماده پذیرایی از ۳۰۰۰ مسافر است


دهلران روزانه آماده پذیرایی از 3000 مسافر است

خبرگزاری تسنیم: فرماندار ‌دهلران با بیان اینکه این شهرستان ‌آماده اسکان روزانه ۳ هزار نفر مسافر را دارد، گفت: تمامی امکانات برای میزبانی از گردشگران نوروزی در این شهرستان فراهم شده است.

امیدعلی سبزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در دهلران، اظهار داشت: تمامی امکانات برای پذیرایی و استقبال از هموطنان در این شهرستان مهیا شده است.

وی افزود: شهرستان دهلران به واسطه داشتن امامزادگان بزرگوار، طبیعت زیبا و چشم نواز، اماکن باستانی، چشمه‌های آبگرم و قیر، غار خفاش و بسیاری جاهای دیدنی دیگر مکان خوبی برای گذراندن تعطیلات هموطنان می‌تواند باشد.

فرماندار شهرستان دهلران تصریح کرد: همچنین این شهرستان با توجه به اینکه یکی از سنگرهای دفاع از خاک و کیان مقدس جمهوری اسلامی در دفاع مقدس بوده دارای اهمیت ویژه‌ای در موضوع گردشگری دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: روزانه آمادگی پذیرایی از بیش از 3000 نفر را در 30 مکان پیش بینی شده برای استقبال از گردشگران نوروزی را داریم و همه اکیپ‌های امدادی و خدمات رسان در حال انجام خدمات رسانی هستند.

سبزی تصریح کرد: هموطنان ‌در صورت مسافرت به این شهرستان هم می‌توانند جاذبه‌های طبیعی هم جاذبه‌های باستانی و هم جاذبه‌های دفاع مقدس را در یک نقطه به نام شهرستان دهلران به نظاره بنشینند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon