سردار اشتری: رویکرد اصلی ناجا توجه به «روحیه جهادی» است


سردار اشتری: رویکرد اصلی ناجا توجه به «روحیه جهادی» است

خبرگزاری تسنیم: فرماندهی نیروی انتظامی با بیان اینکه رویکرد اصلی ناجا، توجه به روحیه جهادی است، گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و فرامین رهبر معظم انقلاب سال خوبی را در حوزه نظم و امنیت پیش‌ِرو خواهیم داشت.

سردار حسین اشتری در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در اصفهان، پیرامون راهبردهای نیروی انتظامی در سال 94 و برنامه‌های آن اظهار داشت: نیروی انتظامی با آمادگی کامل و مجهز بودن به تجهیزات نوین، آمادگی خدمت‌رسانی و ارائه خدمات انتظامی را به‌نحو شایسته به هموطنان عزیز دارد.

وی افزود: راهبردهای نیروی انتظامی مطابق فرمایشات و تدابیر مقام معظم رهبری است که در حکم این جانب هم آمده بود که نگاهی به درون و بیرون ناجا دارد.

رویکرد اصلی ناجا، توجه به روحیه جهادی است

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: نگاه به درون از جهت صیانت و رسیدگی به وضعیت کارکنان نیروی انتظامی بوده و اجرای هرچه بهتر مأموریت ها به شمار می‌رود که امیدوار هستم سازمان ما، همچنان به‌سمت سازمانی انقلابی و متدین و با روحیه جهادی برود و روحیه جهادی در آن افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: در بعد برون سازمانی نیز راهبرد نیروی انتظامی دغدغه ها و نگرانی هایی که مقام معظم رهبری پیرامون موضوعات و مسائل اجتماعی دارند، به شمار می‌رود. در تلاش هستیم تا بتوانیم در حوزه امنیت اجتماعی اقدامات مؤثرتری انجام دهیم تا سبب آرامش و آسایش و امنیت بیشتر مردم شود.

سال خوبی را در حوزه نظم و امنیت پیش‌ِرو خواهیم داشت

سردار اشتری بیان کرد: مردم ایران، مردم بافرهنگ، بزرگ و خوبی هستند و شأن این مردم آن است که پلیس هم تمام ظرفیت  خود را به کار بگیرد تا پاسخگوی نیازهای مردم باشد و به نظر می رسد به‌لطف الهی و همکاری مردم بتوانیم نگرانی‌ها و دغدغه های مردم را برطرف کنیم.

وی گفت: پیش بینی ما این است که با همکاری مردم سال خوبی را در حوزه نظم و امنیت و آسایش مردم داشته باشیم و همکاران ما با یک انگیزه  مضاعف، روحیه بهتر و آمادگی بیشتر خدمات شایسته‌ای را به مردم کشور عزیزمان ارائه دهند.

انتهای پیام/آ*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon