کولاک و بارش برف در برخی محورهای مواصلاتی استان مرکزی


کولاک و بارش برف در برخی محورهای مواصلاتی استان مرکزی

خبرگزاری تسنیم: مدیر راهداری استان مرکزی با اشاره به وقوع کولاک و بارش برف در برخی محورهای مواصلاتی استان مرکزی گفت: همه محورهای مواصلاتی در استان مرکزی باز است.

علی زندی‌فر در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های استان مرکزی اظهار داشت: در حال حاضر در محور اراک - بروجرد شاهد وجود کولاک و نیز بارش برف بوده است که می‌طلبد رانندگان بادقت بیشتر و سرعت کمتر در این محور مواصلاتی رانندگی و تردد کنند تا هیچ مشکل و سانحه‌ای برای آن‌ها اتفاق نیفتد.

وی افزود: همچنین در محور شازند به سمت ازنا‌ ‌شاهد کولاک بودیم که این کولاک فروکش کرده و مورد خاصی در این محور وجود ندارد و تردد در محور شازند به ازنا درحال حاضر در جریان است.

زندی فر تصریح کرد: در محور خنداب به آشتیان و نیز گردنه دخان به سمت استان همدان نیز کولاک گذرایی وجود داشت که اکنون وضعیت در این دو محور عادی بوده و مشکل خاصی وجود ندارد.

مدیرراهداری استان مرکزی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در هیچ یک از محورهای مواصلاتی استان مرکزی، مشکل خاصی وجود ندارد و تردد در همه محورها جریان دارد که البته در برخی محورها به سبب بارش برف یا باران تردد به آهستگی در جریان است.

زندی فر به آمادگی کامل راهداری استان مرکزی اشاره کرد و گفت: راهداران استان مرکزی در همه محورهای مواصلاتی استان مرکزی به حالت آماده باش بوده و در محورهایی که نیاز به حضور آنهاست درحال خدمت رسانی به مسافران نوروزی هستند.

وی افزود: باتوجه به بارش ها و لغزندگی محورهای مواصلاتی از مردم و مسافران نوروزی درخواست داریم با رعایت قوانین و حرکت با سرعت مطمئنه سفر خوش و به دور از سانحه ای برای خود و خانواده و همراهانشان فراهم کنند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon