اسکان بیش از ۴۰ هزار مسافر نوروزی در همدان


اسکان بیش از 40 هزار مسافر نوروزی در همدان

خبرگزاری تسنیم: معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان از اسکان بیش از ۴۰ هزار نفر مسافر نوروزی در روزهای گذشته در همدان خبر داد.

محمدرضا بیاناتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، با اشاره به اینکه اسکان مسافران نوروزی در ستاد اسکان شهرداری همدان واقع در مجتمع عین‎القضات همدان انجام می‎شود، اظهار داشت: از روز 28 اسفند ماه سال گذشته تا روز دوم فروردین ماه امسال 40 هزار و 548 مسافر نوروزی در قالب 9 هزار و 982 خانوار در همدان اسکان داده شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در روز 28 اسفند ماه سال گذشته هزار و 241 نفر در همدان اسکان داده شدند، افزود: بر این اساس چهار هزار و 495 نفر مسافر نوروزی در فضاهای اقامتی همدان اسکان داده شدند.

بیاناتی با بیان اینکه در روز 29 اسفند ماه سال گذشته 9 هزار و 363 نفر در همدان اسکان داده شدند، تصریح کرد: این تعداد مسافر در قالب 2 هزار و 202 خانوار در محل‌های اقامتی همدان اسکان داده شدند.

معاون شهردار همدان درباره اقامت و اسکان مسافران نوروزی در روز یکم فروردین ماه نیز گفت: در این روز 12 هزار و 341 نفر در قالب 3 هزار و 35 خانوار در شهر همدان اسکان داده شدند.

وی با اشاره به اینکه در روز دوم فروردین با افزایش ورود مسافران نوروزی به استان همدان مواجه بودیم، اظهار داشت: در این روز نیز 12 هزار و 349 مسافر نوروزی در قالب 3 هزار و 504 خانوار در فضاهای اقامتی همدان اسکان داده شدند.

بیاناتی با اعلام اینکه ظرفیت اقامت و اسکان 150 هزار نفر مسافر نوروزی در همدان آماده شده است، بیان کرد: شهرداری همدان در تلاش است تا ظرفیت اقامتی مناسبی برای اسکان مسافران نوروزی در همدان فراهم کند و از این رو از تمامی ظرفیت‌های موجود بهره‎برداری لازم را دارد.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش هزار و 826 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در همدان آماده کرده است، تصریح کرد: این کلاس‌ها ظرفیت اسکان بیش از 9 هزار نفر در شبانه روز را دارد که البته اولویت اول اسکان مسافران فرهنگی است.

معاون شهردار همدان با بیان اینکه 3 هزار و 595 خانوار از مسافران نوروزی توسط آموزش و پرورش همدان اسکان داده شدند، تصریح کرد: بر این اساس 19 هزار و 412 نفر از مسافران نوروزی همدان توسط آموزش و پرورش همدان اسکان داده شدند.

بیاناتی از اقامت هزار و 856 نفر مسافر نوروزی در قالب 462 خانوار از روز 28 اسفند ماه تا دوم فروردین ماه امسال در هتل‎های همدان خبر داد و گفت: مابقی مسافران نوروزی همدان در سالن‎های تربیت‎بدنی شهرداری، ورزش و جوانان، هتل آپارتمان‌ها، میهمانپذیرها، هلال احمر، منازل استیجاری، محموعه علیصدر و تله کابین اسکان داده شدند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon