ویدال: بازی با ایران برای‌مان مهم است

ویدال: بازی با ایران برای‌مان مهم است

خبرگزاری تسنیم: هافبک یوونتوسی تیم ملی شیلی جدال دوستانه قرمزپوشان آمریکای لاتین با تیم ملی ایران را یک مصاف مهم توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آرتورو ویدال، هافبک تیم ملی شیلی در خصوص بازی 6 فرودین تیم ملی کشورش برابر تیم ملی ایران در اتریش که 3 روز قبل از رویارویی شاگردان خورخه سامپائولی با تیم ملی برزیل در یک دیدار دوستانه دیگر است به نشریه ناسیون شیلی گفت: بازی برابر ایران یک بازی مهم است. قبل از حضور در کوپا آمه‌ریکا ما فقط همین 2 بازی را برای آماده کردن خودمان داریم و باید از‌ آنها نهایت استفاده را انجام دهیم.

ویدال 27 ساله درخصوص اخباری که مصدومیت‌اش در بازی اخیر یوونتوس در سری  A منتشر شده است و حکایت از ناآمادگی جسمانی او برای حضور در اردوی تیم ملی شیلی داشته‌اند، اظهار داشت: در اواخر بازی برخوردی با یکی از بازیکنان حریف داشتم و پس از آن بازی را ترک کردم. البته خستگی هم یکی دیگر از دلایل تعویض شدنم بود. با این حال من مشکل یا مصدومیتی جدی ندارم.

تیم‌های ملی ایران و شیلی پنج‌شنبه شب در ورزشگاه سن‌پولتن شهر وین به مصاف هم می‌روند که این اولین بازی دوستانه شاگردان کی‌روش از زمان حذف از جام ملت‌های آسیای 2015 در استرالیا است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon