۱۳۸ هزار نفر روز مسافر در مازندران اقامت کردند


138 هزار نفر روز مسافر در مازندران اقامت کردند

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از پذیرش ۱۳۸ هزار و ۵۳۸ نفر روز مسافر فرهنگی و غیرفرهنگی کشور در یک هفته گذشته از آغاز طرح اسکان نوروزی فرهنگیان خبر داد.

سید علی قاسمی‌تروجنی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ساری، اظهار داشت: از ابتدای طرح اسکان نوروزی فرهنگیان کشور تاکنون 138 هزار و 583 نفر روز مسافر در 35 پایگاه اسکان فرهنگیان استان مازندران پذیرش شدند.

وی افزود: این پذیرش از تاریخ 28 اسفند 93 تا پایان روز چهارم فروردین 94 بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه 35 پایگاه در استان از سوی این نهاد آماده پذیرش میهمانان نوروزی اعم از فرهنگی و غیرفرهنگی هستند، تصریح کرد: تاکنون 10 هزار و 386 خانواده فرهنگی و 990 خانواده غیرفرهنگی در مدارس استان اسکان یافتند.

قاسمی با بیان اینکه بیشتر خانوارهای پذیرش شده در مراکز اسکان فرهنگیان مازندران از استان‌های خراسان رضوی و اردبیل بودند، یادآور شد: تاکنون آموزش و پرورش مازندران، رتبه دوم پذیرش مسافران نوروزی را در مراکز اسکان فرهنگیان کشور به خود اختصاص داده است.

عضو ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران تاکید کرد: شهرستان‌های ساری، رامسر و بابلسر به‌ترتیب تاکنون بیشترین پذیرش در مراکز اسکان فرهنگیان استان را داشتند.

وی با اعلام اینکه پذیرش از مسافران نوروزی تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد، گفت: بیش از 1500 نفر فرهنگی به عنوان عوامل اجرایی در ستادهای اجرایی خدمات سفر مازندران برای تامین رفاه حال فرهنگیان کشور فعالیت می‌کنند.

قاسمی در مورد نحوه پذیرش مسافران غیرفرهنگی در مراکز اسکان فرهنگیان، افزود: از میهمانان نوروزی اعم از فرهنگی و غیرفرهنگی خدمات ویژه الف، ب و ج اقامتی ارائه می‌شود.

وی یادآور شد: 422 مدرسه با امکانات اسکان مناسب برای استراحت فرهنگیان و مسافران نوروزی در مازندران آماده خدمات‌رسانی است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon