احداث درمانگاه حصار کرج بعد از ۳ سال مسکوت مانده است


احداث درمانگاه حصار کرج بعد از 3 سال مسکوت مانده است

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان البرز با بیان اینکه خیر تهرانی ۶ هزار متر زمین برای احداث درمانگاه در منطقه حصار واگذار کرده بود،گفت: متاسفانه به سبب مشکلات اداری با اداره آب‌ و فاضلاب با گذشت سه سال این پروزههمچنان مسکوت مانده است.

صلاح‌الدین دلشاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درکرج، با اشاره به اینکه کمالشهر یکی از مناطق محروم استان البرز در حوزه بهداشت و درمان محسوب می‌شود، اظهارداشت: پس از تشکیل مجمع خیرین کمالشهر، زمینی به مساحت 5 هزار و 500 متر توسط شورا و شهرداری منطقه در اختیار مجمع خیرین سلامت البرز قرار داده  شد.

وی افزود: پس از مدتی به سبب اینکه زمین در بلوار اصلی قرار داشت و دارای ارزش تجاری بود،  این زمین بازپس گرفته شد و زمینی دیگر به مساحت 10 هزار متر در اختیار مجمع خیرین سلامت قرار گرفت.

وی افزود: شهرداری کمالشهر تقبل کرد در این زمینه علاوه بر 5 میلیارد تومان هزینه، 2 میلیارد تومان نیز برای تجهیزات آن هزینه کند تا با کمک شورا، شهرداری و خیرین این بیمارستان هرچه سریعتر احداث و این منطقه از این محرومیت بهداشتی و درمانی خارج شود.

مدیرعامل مجمع خیرین‌ سلامت البرز با اشاره به اینکه در اشتهارد، هشتگرد و نظرآباد مجمع خیرین سلامت تشکیل شده است، بیان کرد: در طالقان علی‌رغم تلاش فراوان، تاکنون مجمع آن شکل کاملی به خود نگرفته است.

وی تصریح کرد: مجمع خیرین سلامت در استان البرز در به‌کارگیری و مشارکت خیرین بسیار موثر است و این امر در شهرستان اشتهارد که فرماندار آن نیز عضو مجمع می‌باشد، بسیار مشهود است.

دلشاد با بیان اینکه در جلساتی محرومیت منطقه حصار پایین کرج مطرح شد، افزود: خیری که در این منطقه زمینی به مساحت 6 هزار متر مربع داشت، اعلام آمادگی کرد تا این زمین را به دانشگاه علوم پزشکی برای احداث درمانگاه و مرکز اورژانس اهدا کند، اما متاسفانه به سبب مشکلات اداری با اداره آب‌ و فاضلاب با گذشت سه سال همچنان مسکوت مانده است.

وی تصریح کرد: مکاتبات زیادی در این زمینه انجام گرفت اما با این وجود تعلل شد و قرار گرفتن در حریم رودخانه را علت این تعلل دانستند تا اینکه در جلسه‌ای این مسئله بازگو شد و مقرر شد دیواری به عنوان حفاظ کشیده شود و پس از آن این زمین مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه نیازها و راهنمایی‌های لازم به خیرین اعلام می‌شود، اظهار داشت: خیرین گاهی در زمینه تجهیزات، افزایش بخش‌های مختلف و توسعه و تجهیز به مجمع و بیمارستان‌های البرز کمک می‌کنند و سعی می‌شود خیر نیز در پروسه کار حضور داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: حضور خیر در این مباحث، سبب ایجاد انگیزه در فرد می شود و با مشاهده روند کار، انگیزه برای ادامه چنین فعالیت‌هایی در فرد افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon