تمامی عوامل تروریستی از سال ۸۶ تا ۹۳ در منطقه سیستان و بلوچستان دستگیر شدند

تمامی عوامل تروریستی از سال 86 تا 93 در منطقه سیستان و بلوچستان دستگیر شدند

خبرگزاری تسنیم: علی‌اوسط هاشمی جزئیات جدیدی از نحوه کشف پیکر شهید دانایی‌فر را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی‌اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم ختم والده رئیس جمهور در جمع خبرنگاران و در تشریح جزئیات کشف پیکر شهید دانایی‌فر گفت: پیکر شهید دانایی‌فر زمانی شناسایی شد که در اسفندماه ضربه سنگینی به اشرار وارد کردیم و تمامی عوامل تروریستی از سال 86 تا سال 93 در منطقه شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه بازجویی‌های فنی از این عوامل تروریستی صورت گرفت و تمامی این عوامل تروریستی اعترافاتی داشتند، خاطرنشان کرد: از جمله اعترافات این عوامل تروریستی به شهادت رساندن شهید دانایی‌فر بود که توسط این عوامل تروریستی به شهادت رسیده بود.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاتلان این اقدام تروریستی هم اکنون در اختیار ما و عدالت هستند.

علی‌اوسط هاشمی تأکید کرد: عوامل به شهادت رساندن شهید دانایی‌فر محل شهادت این شهید را در اعترافات خود اعلام کردند و پیکر این شهید در پاکستان کشف شد که با اعزام عوامل‌مان پیکر این شهید از طریق مرز میرجاوه وارد کشور شد.

وی در ادامه گفت: همسر، همشیره و پدر همسر شهید دانایی‌فر پیکر وی را شناسایی کردند و در روز شهادت حضرت فاطمه(س) این شهید به خاک سپرده شد.

استاندار سیستان و بلوچستان در پاسخ به این سؤال که عوامل تروریستی که از سال 86 تا 93 بازداشت شدند از کدام یک از گروه‌های تروریستی هستند، گفت: این عوامل تروریستی از گروهک موسوم به جیش‌العدل هستند.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon