شرور متواری شده گیلانی به هلاکت رسید


شرور متواری شده گیلانی به هلاکت رسید

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس گیلان گفت: شرور متواری شده گیلانی با بیش از ۱۶ فقره سابقه کیفری و عامل شهادت مأمور پلیس این استان در عملیات پلیس گیلان به هلاکت رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس گیلان، سردار ابراهیم قائدرحمتی اظهار داشت: قاتل و شرور گیلانی پس از مقاومت و مقابله با پلیس در مخفیگاهش شناسایی و به هلاکت رسید.

وی افزود: این شرور به علت 16 فقره سابقه کیفری در مرداد ماه سال 90 زندانی شد و در اردیبهشت 93 به مرخصی رفته بود که پس از اتمام دوره مرخصی، متواری شد.

رئیس پلیس گیلان گفت: این شرور آذرماه 93 با حمله مسلحانه به زندان لاکان رشت، قصد فراری دادن تعدادی از زندانیان را داشت که ناکام ماند.

سردار قائدرحمتی تصریح کرد: این شرور فراری آذر پارسال همچنین یکی از همدستان سابقش را در رودبار کشت و پس از آن در یک عملیات تعقیب و گریزِ پلیس، یکی از ماموران پلیس گیلان را در ارتفاعات رودبار به شهادت رساند.

وی با بیان اینکه پلیس گیلان پس از 3 ماه عملیات اطلاعاتی با همکاری سربازان گمنام امام زمان این قاتل و شرور را در مخفیگاهش در لاهیجان شناسایی کرد، افزود: عملیات دستگیری وی اجرا شد که این قاتل فراری پس از مقاومت و شلیک چند گلوله به هلاکت رسید.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon