اجرای هدفمندی یارانه‌ها یکی از نمونه‌های همدلی دولت و مردم بود


اجرای هدفمندی یارانه‌ها یکی از نمونه‌های همدلی دولت و مردم بود

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای موفق هدفمندی یارانه‌ها، یکی از نمونه‌های همدلی دولت و مردم بود و می‌تواند الگویی برای تحقق شعار "همدلی و همزبانی" دولت باشد.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به نام‌گذاری سال 94 توسط مقام معظم رهبری به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی اظهار داشت: در گذشته هر زمانی که میان دولت و مردم هماهنگی در راستای انجام فعالیتی صورت گرفته موفق بودیم و هر زمانی که دولت جدای از مردم حرکتی انجام داده به نتیجه نرسیده است.

وی افزود: در زمان دفاع مقدس به دلیل اینکه مردم به کمک دولت آمدند نتیجه دفاع مقدس پیروزی کشور بود و یا در مرحله نخست هدفمندی یارانه‌ها عزم ملی جزم شده و همه مردم به کمک دولت آمده و این طرح بسیار سخت را کلید زدند و تا یک سالی که بین مردم و دولت هماهنگی، همدلی و هم‌زبانی بود این کار به خوبی انجام شد.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط کنونی اقتصاد کشور بیان‌کرد: اکنون اقتصاد ملی در کشور ما با مشکلاتی روبه‌رو شده و برای اینکه شرایط اقتصادی کشور و نیز دیگر مسائل کشور را به نتیجه برسانیم نیاز به همدلی میان دولت و ملت هستیم که اگر این همدلی وجود داشته باشد مسئله بسیار مهم اقتصاد را که به زندگی مردم برمی‌گردد را به نتیجه رسانده و در راستای منافع مردم حرکت شده است.

وی خاطرنشان کرد: باید دولتمردان شروع‌کننده همدلی باشند و با مردم شفاف بوده و تمام مسائل را با مردم در میان گذاشته و آنها را نامحرم ندانند و با تمام آحاد مردم بر اساس صداقت رفتار کرده و صحبت کنند که اگر چنین شد و اعتماد مردم جلب شد بسیاری از مشکلات جامعه مرتفع می‌شود.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon